Sama ruoka, eri aika

23.8.14


Tällä viikolla mun keittiössä on nähty paljon narua.. Siis kesäkurpitsaa! Julienne -leikkuri on Stokmannilta pitkän etsinnän jälkeen ja olen ihan rakastunut siihen! Kuin helppo on tehdä kurkusta silppua tai vaikka porkkana pilkkoa? Myös sormesta saa nätisti palasen pois tarvittaessa...

Mullahan siis on sellainen huono tapa, etten osaa syödä salaattia isoina paloina. Kuten työpaikan lounas jäi melkein kokonaan syömättä kiireen vuoksi, mutta lounaalla vetasin koko ruuan lusikalla, koska se oli niin helppoa! Iltapalassa olen tehnyt salaatista smoothien, ettei sitä tarvitse purra. Eritoten salaatin lehdet ovat niin inhotavia suussa ja nyt olen korvannut sitä tällä kesäkurpitsalla.. Olen vähän outo, tiedän :)

Söin muuten ekaa kertaa sitten toukokuun itse valmistettua kanaa.. Voih kuinka mun masu on ollut kipeä ja huonovointinen, siispä parempi pysyä vaan jossain kevyemmässä vaihtoehdossa.

P.s Kuka on katsomassa Cheekkiä? Meikä ainaki! ;)

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK