SG Gear -kello

18.8.14


Ihmiset tekee paljon heräteostoksia. Joskus tehdään edullisia löytöjä ja itse kuulun jälkimmäiseen osioon. Töissä ollessani huomasin, ettei mulla ole kelloa ja sitä tarvitaan mun työympäristössä todella paljon. Kännykästä ajan katsominen on työlästä ja kivilattiaa vasten tippunut puhelin on heti palasina. Olen myös vähän unohtavainen ihminen ja nopea tallennus on mulle eduksi. 

Huomasin heti, että Samsung Galaxy Gear olis mulle ihan mahtava! Kaikki tieto olisi näppärästi mun ulottuvilla ja ääniviesteillä saisin muistutettua itseäni. Hinta kirpasee vaan aikalailla, koska halvimmat ovat yli 100e ja Gear 2 huitelee 250e tuolla puolen, fit taas on liian sporttinen mun makuun. (joskin töihin kaikista sopivin..)

Mun onneksi heitin kaverille, että myis mulle oman gearin halvemmalla ja niin se kauppa syntyi kuin itsestään. Nyt muutaman päivän jälkeen olen ihan myyty tuolle kapistukselle :) Käyttökokemuksia tulen varmasti kertomaan myöhemmin, mutta alku on lupaava. Instagramiin salikuvaaminen on varmasti uusin harrastus salakuvaamisen rinnalla ;)

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK