Raakaruokailun kokeilu

1.9.14


Yrttien pakastaminen on edelleen mun suuri suosikki säilöä mm. basilika ja minttu pidempään. Nyt kun olen alkanut tekemään niitä minicrip-pusseissa levyinä, on käyttö vieläkin helpompaa. Myös uutena "pakastamisen kaverina" on banaani, josta saa tehtyä ihanaa jäätelöä muistuttavan annoksen tai ihan vain sellaisenaan smoothien sekaan ja annos saa lisää rakennetta. Kannattee kokeilla :)

IIKS, mun piti tulla kertomaan muita kuulumisia, mutta Fit you too! - blogin Katri oli julkaisuut mun tekstin raakaruokailun kokeilusta, joten menkääs kurkkaileen sinne. Teksti on lyhyt, koska luulin tuon olevan vain kooste meidän päiväkirjoista, mutta kiva ylläri näin! :)

Edelleen olen vähentänyt lihan syömistä entisestään ja mun superfoodi kokoelma alkaa olemaan räjähdysmäisen suuri.. Kasviksia, hedelmiä ja vihanneksia syön nykyisin myös paljon. Kuten myös vatsa toimii todella hyvin chia-siemenistä ja muutenkin olen alkanut liottamaan kaikki pähkinät jne ruokavalioon kuuluvat sienenet, joista olen saanut hyötyä enemmän irti. Mausteiden käyttö on edelleen hukassa, selleri on uusi kaveri ja inkivääristä on oikeasti apua flunssaan! 

Herkuttelun kanssa on taas otettu vähän takapakkia, mutta eiköhän tässä taas palata ruotuun, kun unelma itsestä -valmennus starttasi tänään!

You Might Also Like

2 Kommenttia

  1. Mäkin aina pakastan banaanit ja niistä saa niin helposti nicecreamia tai smoothieta! Chiasiemeniäkin löytyy mutta oon tuumaillu mihinkä niitä lisäis sen puddingin lisäksi... Mihin sää oot yleensä niitä käyttänyt? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on jatkuvasti jääkaapissa chia luotettuna ja se säilyy sielä 2 viikkoa hyvänä :) oon myös liottanu mantelimaitoon yön yli vanilijan kanssa ja siitä tulee ihanaa vanukasta vaikka marjojen kanssa :)

      Poista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK