Syyskuu: 100 kaunista päivää

22:13


Tein sen viimein! Olen haaveillut ripsipidennyksistä jo pienen ikuisuuden ja nyt viimein koitti aika kokeilla näitä. Viikonloppuna oli helppo herätä aamulla ja näyttää ihmiseltä ilman mitään panostusta, voisin vaikka tottua tähän.

Katson itseäni jatkuvasti peilistä ja ihmettelen, kukas tuo kaunokainen on? Kyllä, itsetunto koki hyvän kolahduksen ja olen hirmuisen iloinen siitä. Ennen niin kamala on muuttunut kauniimmaksi, tai oikeastaan puhuttakoon siitä, että olen enemmän sujut itseni kanssa, koska tunnen oloni niin hyväksi. Kokonaan tämä ei toki vain ripsistä johdu, koska unelma itsestä -valmennuksessa ollaan viime viikolla puhuttu peilikuvasta ja sen vaikutuksesta mieleen. Hyvää on tehnyt ja tulee mun ajattelu varmasti vielä muuttumaan. Tämän viikon aihe on todella lähellä mun elämäntilannetta ja aiheena sopii mulle paremmin kuin koskaan ennen: Uskalla mennä pois turvalliselta alueelta. Tästä aiheesta kirjoittelinkin viimeksi ja nyt siihen perehdytään vielä syvemmin :)

En ole laittanut pitkään aikaan 2014haastetta itselleni täällä blogissa. Elokuussa palasin ja tutustuin taas omaan arkeen täällä kaupungissa ja syyskuu on alkanut valmennuksella. Kuiten tänään luin eräästä blogista sen, että tätä 2014 vuotta on jäljellä 100 päivää. 


Syyskuussa haluan olla kaunis jokaisena päivänä ja olla tyytyväinen saavutuksiin. Haluan antaa itselleni aikaa nukkua ja syödä 100 päivää hyvin. Sata kuulostaa suurelta luvulta, mutta todellisuudessa se on lyhyt aika elämässä. Kun voin muuttaa mun elämän suuntaa kauniimmaksi niin ulkoisesti kuin sisäisesti nuiden päivien aikana, pystyn mihin vain. 

Mulla on 100 hyvää päivää nukkua, 100 mahdollisuutta olla itselleen kaunis, 100 tilaisuutta rakastaa lähimmäisiä ja olla hyvä ystävä. Mulla on mahdollisuus tehdä ihan mitä ikinä uskallan toteuttaa seuraavan 100 päivän aikana!! Ja näin aion tehdä :)

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat