Ulkonäköön panostaminen

14:00


Mun hiukset kaipasi pitkän aikaa muutosta. Riku sanoi, ettei mene mun kanssa naimisiin, jos en kasvata sivukaljua pois. Oon tykännyt siitä jo yli vuoden, joten ehkä voin siitä muutamaksi vuodeksi luopua ;)

Harmi vaan, että ilman etuhiuksia sivukaljun kasvattaminen on äärimmäisen tyhmän näköistä.. Vaihtoehto olisi ollut pitää aina keskijakausta tai jakaus toisella sivulla ja lopulta näkyisi lyhyitä hiuksia hiusten kasvettua.. Ei kiitos.


Pari viikkoa siinä mietiskelin eri vaihtoehtoja ja mun vaihtoehdot oli etuhiukset ja myöhemmin pidennykset. Etuhiukset kun saa helposti napattua sivulle salilla ja vaikka tykkään pitää hiuksia paljon kiinni niin joskus on tehtävä työtä muutoksen eteen. Parin viikon aikana olen lähes joka aamu herännyt suoristamaan etuhiukset ja aika hyvin ne ovat pysyneet myös suorana.. Tosin mun hiusten laatu on aika peikkopörröinen, joten harja pitäisi muistaa kuljettaa mukana.

Myös väri on muuttunut hieman kupariksi kevytväreillä värkkäämisen jälkeen. Kotoa löytyi kuparia ja punertavaa, joita olen sekoittanut kerran viikossa. Ensin oli vähän totuttelua, mutta pikku hiljaa tässä olen tykästynyt tähän sävyyn. Vaaleat raidat imevät väriä ihan tosissaan ja ovat ennen ensimmäistä pesua todella vahvasti eriä muiden hiusten kanssa. Onneksi se tasottuu aina viikon aikana :)

Ensi viikolla tapahtuu jotain kivaa kun menen laittamaan ripsipidennykset! Minä, joka en jaksa koskaan laittaa itseäni ihmisen näköiseksi, haluan kokeilla ripsiä. Aikoinaan rakastin hiustenpidennyksiä ja sellaisetkin haluan laittaa ennen joulua. 

Mun iho on alkanut olemaan aika huonona viime aikoina, joten sen kuntoon pitäisi myös alkaa panostamaan, ehkä kosmetologin hoito voisi auttaa.. No katsotaan, mitä keksin, mutta ennen sitä tarvisin ajan hierojalle.. Kuten huomaatte, olen alkanut panostamaan omaan ulkonäköön ja hyvinvointiin ihan tosissani. Syy tähän on se, että nautin nykyisin elämästä ihan erillä tavalla kuin aikaisemmin :)


Olen viime aikoina ollut väsynyt töiden vuoksi ja unenlaatu on ollut ihan pohjamutaa. Kaiken tän lisäksi mun rakas tietokone hajosi tuhannen palasiksi, enkä saa sitä käyntiin. Sen kohtalo jää mysteeriksi ja kuinka nopeasti kone saadaan korjattua.. Ärsyttäähän tuollainen, mutta toisaalta ei asia kiukuttelemalla parane. 

Eniten mulla harmittaa kiinan kirjoitusten hidatuminen entisestään ja ifolor kirjan lykkääntyminen myöhemmäksi. Pahin pelkohan on kaikkien kuvien katoaminen koneen mukana, koska niitä sattuu olemaan siellä kevyesti ainakin 100 000 kpl. No päivä kerrallaan ja ajallaan kaikki selkenee, kunhan pääsen blogia päivittelemään.

Ihanaa sunnuntain jatkoa kaikille, blogi ei onneksi hiljene kokonaan vaan olen viksuna muokannut kuvia valmiiksi ja näin saan keskittyä kirjoittamiseen siskon koneella. :)

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat