Unelmien laukku

22:58


Oon koko ikäni ollut laukkufriikki, vaikka olen pystynyt hillitsemään ostelua viime aikoina. Ennen saatoin omistaa 30 arkilaukkua ja 20 iltalaukkua, vaikka kävin juhlimassa kerran kuussa - aina saman laukun kanssa!

Nykyisin olen saanut jätettyä kaappiin vain ne, mitä olen käyttänyt. Arkisin tykkään käyttää reppua helppouden nimissä, mutta viikonloppuisin nappaan aina jonku isomman laukun mukaan ja tietty juhliin pienemmän. Ennen kokoelma oli täynnä mustaa, mutta olen hankkinut sinne myös väriä.

Tällä viikolla tein ison sijoituksen laukkujen suhteen, koska mulla on aina käynyt loppujen lopuksi niiden kanssa ihan sureka tuuri. AINA, kun olen käyttänyt jotain laukkua paljon, se on hajonnut mun käsiin. Esimerkiksi ammattikoulussa käytin ihanaa Pieces -merkkistä tekonahkaista laukkua ja kulutin siitä pohjan puhki. Juuri alkuviikosta katselin mun laukkuja ja totesin jokaisessa olevan jotain vikaa: Jos käyttäisin niitä vähänkään enemmän niin kaikki hajoais käsiin.

Tästä aiheesta jatkan myöhemmin, mutta kaipailin mun kaappiin kunnollista laukkua. Laukku, joka on ajaton, kestää vuosia ja on oikeaa nahkaa. Ja ei missään tapauksessa musta, kuten mulla on tapana ostaa... Mietinnän jälkeen päädyin mun 2011 vuoden ihastukseen, jonka viimein kotiutin itselleni <3

Kauan pohdikselin DKNY:n (mun toinen heikkous) laukkujen kanssa, mutta päädyin Michael Kors Hamilton LG NS Tote -nahkalaukkuun.


Pari päivää mietiskelin, olisko Hamilton EW Satchel, eli se pienempi malli ollut parempi, mutta mahtuupahan tavaraa mukaan! Laukku on oikea tilaihme, tänäänkin siellä kulki hupparit ja meikit ja kaikki, eikä se painanut edes liikaa! :)

Nahkalaukuissa on se hyvä puoli, että ne oikeastaan paranee vain käytössä ja se tietynlainen jäykkyys katoaa. Hih, seuraavan laukun visio on jo mielessä, mutta mun palkka ei ihan riitä joka kuukausi tällaisten ostamiseen, tai edes kahden... Tällä on hyvä aloittaa kasvattamaan mun aitojen laukkujen kokoelmaa, jonka keräämiseen mulla on koko elämä aikaa. :)

Käy myös lukemassa

3 Kommenttia

  1. Oih mikä laukku <3 Kelpais mullekkin! Just täydellisen värinenkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on pitkän haaveilun tulos ja kieltämättä just ihana ^^ ♡

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat