DKNY Tribeca Crossbody

17:30


Olen shoppaillut itselleni jo joululahjat. Muutaman olen ottanut niistä käyttöön ja rakastan jokaista yksilöä suuresti. Ensimmäisenä esittelen uuden DKNY Tribeca Crossbody -nahkalaukun.

Tämä väri on siitä mielenkiintoinen, että se on sekä ruskea ja harmaa yhtäaikaa! Värin nimi on harmaaruskea ja mulle se sopii paremmin kuin hyvin. Laukku muuntautuu tarpeen mukaan isommaksi tai juhlaan pienemmäksi. Mulla oli alunperin tarkoituksena ostaa tästä pienempi malli, mutta kun joku laukku iskee ja kovaa niin se on menoa! Tätä voi hyvin käyttää myös arkena ja pystyn sieluni silmin näkemään laukun ulkomailla mun kanssa! 


Olen tänä syksynä uusistanut lähes kokonaan laukkuvarastoni. Olen myynyt lähes kaikki vanhat laukut pois ja entinen 50 kappaleen varasto on harventunut alle kymmeneen. Enimmäkseen käytän arkisin paljon reppuja mun työn puolesta ja toiseksi haluan panostaa yksinkertaisiin laukkuihin, jotka kestää pidempään. Klassiseen ei kyllästy niin helposti kuin johonkin erikoisempaan yksilöön.

Olen aina naureskellut sille, miksi ihmiset säilyttää laukkuja pölypusseissa. Nykyisin ymmärrän sen oikein hyvin. Kuten huomaatte, yhden laukun esittely puuttuu täältä blogista. Myöhemmin esittelen mun uuden mustan laukun, johon olen palavasti rakastunut. Edelliset  kaksi ihanuutta näkyy mm. Hinta vai laatu? -kirjoituksessa. :)

Käy myös lukemassa

7 Kommenttia

  1. Ihana! Mun tavarat ei mahtuis noin pieneen hoho, mutta voisin mie silti tuon ottaa. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on yllättävän tilava kolmella lokerolla ja tuolla laajennusketjulla! :) Tiedän kyllä mihin tuo joutuu, jos joskus katoaa ;)

      Poista
  2. AIVAN IHANA LAUKKU<3 oii että! <3

    VastaaPoista
  3. Hei,
    Ihana! Himoitsen samaa laukkua... Mutta mitä siis tarkoitat sillä, että se muuntautuu pienemmäksi ja isommaksi? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laukku on edelleen ihana! :) Tarkoitan sitä, että laukun alapuolella on vetoketju, jolla saa lisättyä laukkuun tilavuutta. Eli vetoketjun alla on kangasta antamassa lisää tilaa tarvittaessa ja sulkemalla taas omaan kokoon. Sinne ei siis voi laittaa tavaraa ja on vain koristeena, en nyt osaa paremmin selittää. Tuosta sivuttaisesta kuvasta näet vetoketjun paremmin. :)

      Poista
    2. Laukku on edelleen ihana! :) Tarkoitan sitä, että laukun alapuolella on vetoketju, jolla saa lisättyä laukkuun tilavuutta. Eli vetoketjun alla on kangasta antamassa lisää tilaa tarvittaessa ja sulkemalla taas omaan kokoon. Sinne ei siis voi laittaa tavaraa ja on vain koristeena, en nyt osaa paremmin selittää. Tuosta sivuttaisesta kuvasta näet vetoketjun paremmin. :)

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat