Ensimmäiset pikkujoulut

10.11.14


Vuosi sitten luulin, ettei Oulussa ole blogin kirjoittajia kuin hassu kourallinen. Uskalsin kutsua mun kotiin muutamia ihmisiä viettämään bloggaajien pikkujouluja, joista tunsin yhden ihmisen eli mun parhaan kaverini!! Mutta nämä ihmiset osottautuivat todella kivoiksi tyypeiksi, joten pelkoa hiljaisuudesta ei ollut! Mulla jopa harmittaa se, etten ole osan kanssa ollut vuoden aikana tekemisissä, vaikka monen monta hyvää mahdollisuutta on ollut, mutta nyt aion tehdä siihen muutoksen!

Lauantaina kävin kuokkimassa kahdessa eri juhlassa ja mun "hakattu" -lookki (Oli kyllä tarkoituksena joku alien.. Tai sitten mukailin mun jalkojen väritystä mustelmien kautta.. Heh! Kuvan sain napattua vasta yöllä kotiin palattua) herätti vähän ihmetystä kaupan kassalla ja no, happy halloween vaan kaikille myöhässä. Nyt jälkeenpäin hoksasin, että kuparisena tuo olisi toiminut paljon paremmin, mutta ekaa kertaa meikkailin mitään isompaa niin eihän siitä voi muuta tulla kuin söherrystä :)


Lähdin ajelemaan autolla kohti pikkujouluja seitsemän aikoihin ja kyllä mulla pelotti. Ensin ajattelin, että mihin ihmeeseen sitä oli tullut, kun kaikki räpsi kuvia herkuista ja ihmiset oli niin häikäisevän kauniita! Olen niin ujo uudessa porukassa, että siihen olisi tarvittu iso huikka siideriä, että olisin rohkeasti uskaltanut sanoa kaikille reippaana HEI KAIKKI, OON LAURA! Kaiken kukkuraksi mulla oli seuraavaksi naamiaisiin meno, joten ehkä itseluottamuskin olisi ollut parempi ihan tavallisella meikillä, mutta ylitin itseni tulemalla paikalle! 

Siinä ympyrää pyörittyä vähän aikaa totesin, että ei vitsi mitä pimuja! Niin kauniita ja persoonallisia ihmisiä, jokaisessa jotain todella kiehtovaa. Olen tosiaan kuuntelevaa sorttia ja oli mukava vaan istua ja silti en tuntenut itseäni ulkopuoliseksi. En olis millään malttanut lähteä pois, eikä tuollaisessa tilaisuudessa saanut sanottua kaikille edes kunnon tervehdystä, mutta kyllä sitä myöhemmin ehtii toivottavasti juttelemaan. Toki itsevarmuus ja ujous helpottaa kerta kerrasta :)

Ovilappu kuva: Nina
Kiitos Annalle, kun sain maistaa tätä keksiä  <3 Keksikuva: Enni, kuva minusta Tania
Kuva söpön Emilian avoimesta mekosta: Sarianna.
Mitä tulee mun valokuvaustaitoihin: Vaikka olen kuvannut paljon niin mun surkeimmat kuvat tulee keinovalossa sisällä huonossa valossa ja varsinkin tilanteissa, joissa on tarkoitus kuvata. Tähän aikaan vuodesta luonnonvaloa vaan sattuu olemaan ihan liian vähän. Olen itselleni todella kriittinen kuvien suhteen, vaikka joskus onneksi osaan vähän lipsua laadusta. Terv. ikuinen luontokuvaaja <3

Osan tytöistä tiesin blogien kautta, osan instagramin ja vaikken itse kirjoittele muodista tai asuista niin sitäkin enemmän mua innostais kuvata tyttöjä! Mulla haluttais oppia kuvaamaa enemmän ihmisiä, joka on mun heikoin osa-alue. Odotan ihan innolla torstaita, kun menen tapaan suurimman osan porukasta uudestaan yhteisessä tilaisuudessa :)

Ylärivi: Enni, Jenna, Anni, Emmi, Tiina, Anna, Heidi, Anna, Reetta, Sarianna, Alarivi: Mia, EmiliaMella, Nina, Tiina, Tania & Elisa.
Mun matka jatkui autolla teemabileisiin. Katsokaa vaikka Jennin tai Veeran blogista, millaiset ladyt mua odotti seuraavassa paikassa! Ihan uskomaton panostus herkkuineen ja vaikka ilta loppui lyhyeen ja oltiin kaikki kotona jo puolen yön aikoihin niin mulla jäi silti hyvä fiilis. Yöllä sain napsia muutaman buranan jalkakipuihin ja aamulla ei väsyttänyt liikaa. Muutenkin unirytmi pysyi suhteellisen normaalina, joka sopii mulle paremmin kuin hyvin. :)

Ujouden huippu Laura kiittää ja kuittaa <3

You Might Also Like

23 Kommenttia

  1. Tosi mukavan postauksen olet saanut aikaan illasta! :) Me ei keritty valitettavasti jutteleen, mua vähän ujostutti! Ens kerralla yritän rohkeammin jutella kaikille! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Vaikka siinä ihan vierekkäin istuttiin niin jotenki aina se juttelun aloittaminen on niin vaikeaa! Muistetaan ensi kerralla, että kaksi ujoa = Ei voi ujostuttaa! :)

      Poista
  2. Ihana kun tulit! Ja vielä tässä meikissä, jota ihastelin illan aikana. En huomannu mistään, että se olis ensimmäinen isompi maskeeraus sulta ollut :) Onneksi torstaina nähdään uusiksi ja tuun kyllä silloin porisuttaan sua enemmänkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite meikkailen niin harvoin, että arkimeikki on mulle jo suurta ;) Joo torstaina poristaan kyllä lisää kun yksin tulen, sen lupaan. :)

      Poista
    2. Ja kiitos, olit itse hurjan kauniina liikenteessä ♡

      Poista
  3. Mua ihan harmitti, kun jouduit lähteen, mutta onneks kerittiin jonkun verran jutella. Itekki lähdin aikaisemmin pois. Mikäli sulle sopii, niin lähetään joku kerta yhessä kuvailemaan, ois kyl kiva! Kivasti toteutettu postaus! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinulle kun sain siihen viereen parkkeerata! ♡ Kuvaukset sopii paremmin kuin hyvin kun perjantaina saapuu uusi objektiivi! :)

      Poista
    2. Okei, eli lähiaikoina testaamaan :)))

      Poista
  4. Ole hyvä vaan keksistä ;> Oisit ottanu enemmänki sillä niitä jäi! :D Mullakin tiiäkkö hieman jänskätti tulla paikalle, kun yksin tulin ja paikalla olikin jo suurin osa porukasta :D Enkä ees ehtinyt kaikkien kanssa heitä vaihtaa. Aika loppui kyllä kesken :( Jospa seuraavalla kerralla sitten paremmalla aikaa ja enemmän rohkeutta kerätä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih ne oli kyllä niin hyviä! Aika hyvin kuiten sain hillittyä oman sokerihiireni illan aikana, olisin voinut syödä tuolta kaiken! :)

      Siehän tulit niin varmana sinne paikalle ja Tanian ansioata tulit siihen viereen, teidän kanssa olis mieluusti höpötellyt muutaman tunnin lisää! Myös muiden kanssa, kun ei ujostuta :) ♡

      Poista
  5. Näyttää kyllä tosi kivoilta pikkujouluilta!! :)

    VastaaPoista
  6. Oli kyllä oikeasti tosi kiva, että päätit tulla mukaan iltaan! Varsinki jos sulla oli sen jalan kans sattunu jotain ja toisetki juhlat samalle iltaa! Olit tosi symppiksen oloinen, just semmosen kuvan oon täältä sun blogista saanukki! <3 :) Tosi kiva kun tuut torstainaki! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava tulla torstaina kun tietää suunnilleen, mitä odottaa! :) Olen vieraillut sun blogissa monen monta kertaa ja vasta sunnuntaina tunnistin sut! Sun taito muunnella hiusten väriä on niin uskomaton, etten tunnistanut sua tummalla tai blondilla hiuksilla! Sun nykyiset on aivan ihanat! :) ♡

      Poista
    2. Hehe, joo tuleehan sitä aina muunneltua lookkia vähän! ;D Kiitos Laura! <3 Joo joskus oonkin sulle tänne kommentoinut, siitä on kyllä aikaa jo. :)

      Poista
  7. Tiedän tunteen, että ujostuttaa! Tämäkin oli vasta mun toinen blogitapaaminen joten kaikkia en silleen hyvin tuntenut itsekkään. Ja viihteellinen puoli kyllä auttoi, kun mullakin sitä ääntä riitti, mutta silti ei tullut kaikkien kanssa juteltua niin paljon kuin olisin halunnut ja sinäkin hävisit siinä yhdessä vaiheessa. En muuten edes tiennyt, että olitko nyt ekaa kertaa tapaamisessa vai oletko ollut aikaisemmissa. :) Vaan ei siinä mitään huippua, että uskalsit tulla ja tykkäsit blogiporukasta - nähdään varmasti tulevaisuudessa! :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole aikaisemmin ollut. Liityin ryhmään vasta pöivä ennen edellistä miittiä, joten en sinne ehtinyt mukaan :( Onneksi jokaisen on jostain aloitettava ja kivasti oli porukkaa paikalla. :)

      Joo olin jopa yli aikaa kun olisi pitänyt toisessa paikassa olla jo yhdeksän aikoihin, mutta en malttanut lähteä silloin ja harmitti kymmenen aikoihin poistua :/ mutta tulevaisuuden tapaamisia odotellessa! :)

      Poista
  8. Ihanan postauksen olet saanut aikaan illasta! <3 Oli oikeasti niin kiva, että päätit tulla mukaan iltaan! :)) Kiva nähdä torstaina uudelleen <3 ja voitais kyllä mennä joskus kuvailemaan? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kiva tulla! :) Ehdottomasti kuvailemaan, ymmärtääkseni asutaan ihan melkein naapurissa! :) Torstaina nähdään! ♡

      Poista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK