Kaunis aamu

1.11.14


Oi tänään on ollut niin kaunis aamu. Pakkanen puree poskia ja maa kimaltelee hopeaa. Täällä mökillä on aina niin mukava tunnelma ja on ihanaa päästä pois kaupungin vilinästä. 

Käytiin aamulla Danan kanssa vähän ulkoiluttamassa kameraa ja tämä vuoden aika on mun mielestä kaikista kaunein. Värit loistaa tasaisena auringon valossa ja voin ikuistaa kameralle jokaisen sävyn. Kesällä taivas on liian kirkas ja talvella on liian pimeää, joten olen ihan fiiliksissä!


Dana nauttii myös ulkoilusta pikku pakkasessa. Sisälle mentäessä se hyppää sohvalle ja mönkii viltin alle lämmittelemään. Mun pikkuiselle on vain tässä syksyn aikana kasvanut aikamoinen pehko tuota karvaa ja on neiti tainnut saada muutaman lisäkilon.. Cavalierin kun tulisi painaa 7-8kiloa ja nostettavaa on kohta 10kilon edestä :D

Mitäs mulle muuten kuuluu? Olen oikeastaan vain nauttinut tästä sateesta ja pakkasesta niin paljon, että kaaduin eilen oikein komeasti pyörällä. Mun kyynerpää on mustana ja kylki violettina. Nyt kun musta jää päällystää teitä niin kannattee oikeasti miettiä sen pyöräilykypärän käyttöä tai vaihtaa pyörä omiin jalkoihin. Mun onneksi pää ei lyönyt asfalttia vasten, mutta se oli ihan muutaman sentin päässä. Missä mun kypärä sitten oli? Komeasti se pyörän koria yritti kovasti suojata, kun tämän ainoan kerran päätin olla laittamatta sitä päähän. Ehkä mun pään turvallisuus on tärkeämpää kuin kypärän rumuus, mutta nyt sain muistutuksen sen tärkeydestä. Käyttäkää kypärää, vaikka kuinka ruma kapistus olisi :)

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK