Lauren Ralph Lauren

16:44


DKNY on mun yksi suosikki merkki ja olen pidemmän aikaa haaveillut mustasta, simppelistä laukusta. Musta yksilö on sen verran paljon käytössä ja erityisesti koko on mulle tärkeä. Ei liian iso eikä liian pieni.

Lauren Ralph Lauren Newbury Pocket Shopper -nahkalaukku vei lopulta mun sydämen. Koko on juuri soppeli ja sinne mahtuu lompakon, puhelimen ja avaimien lisäksi kalenteri, ohut neule ja matkoille myös kirja mukaan. Haaveilen salaa kyseisen laukun ruskeasta väristä, mutten halua samaa mallia, ehkä marimekon ruskea nahkalaukku? Kenties. :)


Voin kertoa, ettei mulla ole koskaan ennen ollut shoppailumorkkista. Se on se tunne, kun haluaisit palautaa kaikki ostokset kauppaan, koska ostokset kirpaisi niin syvästi. Mulla oli huono omatunto melkein viikon, ennenkuin osasin alkaa nauttimaan näistä uusista laukuista. Mutta nyt osaan jo nauttia näistä ja katsokaa kuinka kaunis tämä laukku on! Love <3


Nyt haluan nauttia näistä mun uusista laukuista ja en vähään aikaan uusia yksilöitä katsele.  Tai ainahan saa katsella, mutta ostaa ei! Kameralaukku mun häätyy hankkia, mutta sitä ei lasketa! :)

Käy myös lukemassa

4 Kommenttia

  1. Minäki diggailen dkny:stä tosi paljon. Kivan simppeleitä ne laukut ja tyylikkäitä..ja kestäviä:) Mutta toi laukku on myös semmonen jonka voisin laittaa kiikkumaan omallekkin käsivarrelle <3 <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Dkny ei ole myöskään niin näkyvä kaduilla, joten ei ole niin "kulutettu", ainkaan vielä :)

      Poista
  2. Oii apua miten ihana <3 kelpais kyllä mullekkin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, munalukolla laitan käteen kiinni. :') ♡

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat