Danan kihlajais astiat

15:00


Voiko oikeasti tapahtua pahempaa mokaa? Olen täysin unohtanut rakkaan Danani synttärit!!! Mun pikkunen täytti 2.12. 4vuotta <3

PALJON ONNEA MUN KARVAPALLOLLE! Mutta se pirulainen ei ollut kertonut, että se meni myös Ketun kanssa kihloihin.. Petturi, Riku oli saanu ottaa niistä kihlajaiskuvan!!! :D


Sellainen kevennys tähän alkuun. Oikeasti mun piti tulla esittelemään meidän kihlajaislahja, joka saatiin anopilta! Kun pääsen bkeväällä muuttamaan Rikun kanssa saman katon alle niin en halua nähdä mun vihreää teeman astiastoa, jonka olen aikoinaan saanut rippilahjaksi... Astiasto on palvellut mua oikein hyvin monen monta vuotta, mutta nyt olisi aika vaihtaa uuteen. Olen pidemmän aikaa haaveillut Iittalan Taika -sarjaa, mutta Riku ei koskaan lämmennyt ajatuksesta, että meidän keittilössä olisi pöllöjä. Riku on muutenkin aina sanonut, että halua mahdollisimman yksinkertaisen ja valkoisen astiaston. Kyllä, mies sanoo näin ja en pistä vastaan!

Riku sitten joskus näytti mulle Villeroy & Boch astiaston ja nyt ollaan askel lähempänä toteutusta! 

Saatiin 4kpl New Wave Caffe -cappuccinomukeja ja lautasia. Yllätyksenä saatiiin myös New Wave -kahvikuppeja Kapkaupunki, Amsterdam, Moskova ja Shanghai kuviolla! Mitäs me matkaajat muuta oltais toivottu, kahdessa kun ollaan käyty jo! ;)


Mulla on valmiina jo aika paljon Iittalan teeman lautasia valkoisena, punaviinilaseja, kirkkaita laseja ja muutamia jälkiruokakippoja. Koristepuolelta löytyy monen laista tarjoilulautasta, aaltomaljaa, vitriini rasioita, kivituikkua ja mariskoolia. Näitä kaikkia löytyy niin kirkkaana kuin vihreänä, sinisenä, tumman sinisenä, mustana.. Mutta eiköhän se värimaailmakin ala löytyä ajallaan :)

Toinen mun rakkain kuppi sarja on Marimekon siirtolapuutarha ja sen neliöt lautaset. Olen ihan rakastunut niihin! Saa nähdä, jääkö nämä kupit viimeiseksi vai osaanko ydistää yllä näkyviä kuppeja myös marimekon muihin kuppeihin. Jos nyt vaikka ensin muuttaisin ja katotaan sitten uudelleen!

p.s Mitäs pidätte "uudesta" ulkoasusta? Sama banneri ja lähes kokonaisuudessaan sama väritys on nähty vuotta 2011, kun vaihdoin nykyisen nimen blogille!! :)

Käy myös lukemassa

5 Kommenttia

  1. Täältäkin löytyy New Wave-sarjaa sekä Siirtolapuutarhaa! ;) New Wawe on kyllä siitä kiva, että sitä voi yhdistellä niin helposti muihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ou jeh, eli en ole yksin asian kanssa! Luovuudella pärjää pitkälle, mutta ehkä tarvin makutuomarin itselle, vois olla aikamoinen sillisalaatti muuten tiedossa! :)

      Poista
  2. Niin ja kiva ulkoasu! Miellyttävän selkeä. Meillä astiat ja muut ruokailuvälineet on yhtä tilkkutäkkiä, mutta opiskelijana sitä käyttää mitä tässä elämäntilanteessa on saatavilla! :D Iittalan viinilasit ois kyllä ihanat...

    Söpö Dana :3

    VastaaPoista
  3. Mulla on sikälimikäli käynyt se hyvä tuuri, että täti lahjoitti mulle 15v kokonaisen astiaston, johon olen aina toivonut valmistujaisissa ja semmosissa vain valkoista. Myös äiti on inneksi hitusen hamstraaja joten siltä on saatu sitten muut kipot ja kupposet :)

    Mun onneksi Riku ei omista yhtään astiaa nii ei ole montaa eriä ja nyt on helppo koota yhtenäinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä meilläki Rollossa opiskellessa olo vähän kippoja jos toisia, muttta se vaan johtu siitä, ettei mulla ollut silmää katsoa, mikä sopii minkä kand yhteen :D

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat