Simmulasit

3.12.14


Voih silmälasit. Miksi mun silmät on laiskat? Ainakin lääkärin mukaan mun pitäis elää 24/7 lasien kanssa. 

Kun kuusi vuotta sitten hankin ensimmäiset silmälasini, ajattelin elämän olevan helppoa: ei meikkiä, näkee hyvin ja lasien taakse on helppo piiloutua. Plyyh sanon minä. Ensinnä lasit ei sopinut mulle yhtään, olin jatkuvasti korjauttamassa sankoja ja toiseksi.. Ei ne sopinu ulkonäöllisesti mulle yhtään! Ihan ookoon näköiset ne on tuossa ensimmäisessä kuvassa, mutta nuo isommat lasit ei ei ja ei!


Nyt viime viikolla käytiin hakemassa mun serkkutytölle silmälasit liikkeestä ja samalla kokeilin itselleni laseja ja yllätyin, kuinka erilaisia malleja on olemassa. Rakastuin itse ohuisiin, lähes hengettömiin linsseihin. Alin kuva ja ihan keskellä!

Sitten kun joudun uusimaan lasit (tai jos uusin..) niin ainakin tyyli on ajaton ja mun kasvoilleni sopivat.

P.s Henkisesti rankka marraskuu takana, joten palautan kirjoittamisen intoa tällain kevyesti höpöttäen. Joskus on vain pakko laittaa asiat järjestykseen ja blogin edelle, varmasti ymmärrätte :)

You Might Also Like

4 Kommenttia

  1. Siis hyvin sopii nuo ekan kuvan lasit kyllä! Mullaki oli joskus hengettömien lasien kausi, mutta ne oli hankalat, kun näytti ilman meikkiä kauhean haalealta ja jotenkin valjulta... Paksusankaisten kanssa meikittä kulkeminenkin on helpompaa, tuntee itsensä kuitenkin ihan ihmiseksi, kun saa vähän laseilla väriä kasvoille. :)

    Hui kauhea tuota meiän kuvaa, oli samismekot ja kaikki. ;) Oi niitä aikoja.<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Semmosia täysin hengettömiä en huolisi... huhhu, ne lasit kuuluu mun isälle!! :D

      Voi meitä ♡

      Poista
  2. Mie oon paininu samojen ongelmien parissa silmälasien suhteen! Aina ollu jotku ihan hirveät sitte ne on jääny vähälle käytölle kun käyttäny mieluummin piilareita. Neliän vuoden jälkeen päätin mennä näöntarkastukseen ja suosiolla hankkia uuet lasit, jotka mielellään sopii mulle! Päätin että tällä kertaa tulee hengettömät ja ei mitään sinisiä, violetteja niinku ennen hyh. Mikä sattuma että nuo sinun tykkäämät on varmaan ihan samat mitkä ostin lopulta itelle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei semmosia täysin hengettömiä. Mutta semmoset ohuet sangat :) nuissa mun lemppareissa oli mustat sangat mutta alaosa oli vähän sinertävä linssistä johtuen :)

      Poista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK