Baginbag -sisälaukut

15:00


Mun pitkäaikainen etsintä on päättynyt. Muutama vuosi sitten haveilin bag in bag -sisälaukusta ja en löytänyt silloin mieluista mallia. Nyt törmäsin Tiinan blogissa pieneen laukkuun, joka lähti samantien tilaukseen. Muutamassa päivässä laukku tuli kotiin ja sen jälkeen se on ollut koko ajan käytössä.

"Vaihtaessasi laukkua riittää, että siirrät Insjön laukusta toiseen. Pikkutavarasi seuraavat mukana ja säilyvät kauniissa järjestyksessä! Inari-laukut on valmistettu parhaasta helposti puhdistuvasta ja pestävästä nailonista. " Ja tuo väri... ON IHANA!


Mulla on siellä sisällä kaikkia pieniä juttuja, kuten kalenteri, kynä, buranaa, huulirasva, kuulokkeet, avaimet.. Mulle vaan sattui tämä malli, jossa ei ole niin leveä pohja ja siksi mun lompakko ei ihan tuohon mahdu mukaan, mutta toisaalta se ei haittaa. Voin kuvitella tuon lomareissulle mun lääkelaukuksi!

Tilasin myöhemmin myös isomman kokoisen laukun alennuksella, jonka saan aina pidemmille viikonloppureissuille mukaan! Väri ensin arvelutti, mutta tämä sininen on just soppeli mulle! Tavarat pysyy tallessa entistä paremmin, kun tietokoneen laturi ja kovalevy löytyy laukusta! Mun iloksi tämä iso mahtuu myös MK:n laukkuun tarvittaessa!

Tällä viikolla tämä iso on ollut enemmän käytössä, koska arkisin reppu on mun kaveri! Ei ole enään pienet tavarat hukassa, vaikka edelleen avaimia saan kaivella joka taskusta.. :D

Käy myös lukemassa

4 Kommenttia

  1. Löysin sun blogin vasta ja pakko sanoa, että koukutuin! Jään ehdottomasti seurailemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua kiitos apua, nyt jäädyin :D Jää toki seuraamaan! :)

      Poista
  2. vitsit miten kätevä!! Tuollanen pitäs itekkin hankkia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä todella kätevä tuossa repussa! Pysyy tavarat turvassa, vaikka eväät leviäis laukkuun.. :D

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat