Iltapala

15.1.15


Mulla on jostain syystä unohtunut julkaista tämä viimeinen osa mun ruokailuista! Aamupala, lounas, välipala ja päivällinen on kyllä saanut muutoksia, koska edellinen on julkaistu puoli vuotta sitten!! Iltapala sen sijaan on pysynyt lähes samana, tosin maitotuotteita olen ottanut enemmän käyttöön kuin ennen :)

Iltapala on mulla vaihteleva smoothiesta jogurttiin ja vaikka munakkaan kautta ihan kunnon isoon salaattiin. Ihan fiiliksen mukaan menen, kuinka nälkä mulla on ja syömällä vähän enemmän kunnon ruokaa vältän napostelua ja herkkujen syöntiä. Joskus vaihdan lounaan ja iltapalan paikkaa, jos esim. treenaan myöhemmin illalla.

Yleensä annos on proteiinipainotteinen marjoilla tai salaatilla annoksesta riippuen. Voin mennä pienen nälän kanssa nukkumaan, koska aamulla kuitenkin syön runsaan aamupalan ja se on kivempi syödä vähän nälkäisenä.

Mutta vaikka olen tällä viikolla ollut kiireinen niin olen kirjoittanut kaikki ruokani ylös kalenteriin!! Loppuviikosta julkaisen elämäni ensimmäisen kerran ruokapäiväkirjan, josta olen oikeasti ylpeä! Edellisillä kerroilla (varsin syksyllä) olen aina vain masentunut, kuinka napostelen tai söin sitä tai tätä "väärin", mutta nyt ihan innolla odotan, koska tämä on niin lähellä sitä totuutta, mitä haluan syödä mahdollisimman paljon ja kuinka olen kohta kuukauden vältellyt syömästä herkkuja! Tältä tämän kaiken kuuluukin tuntua: hyvältä ja tasapainoiselta. Tänään töissä oli tarjolla suklaakakkua ja en syönyt sitä? Isehillintä kasvaa ja vahvistuu hetki hetkeltä. Pikkuhiljaa alkaa löytyyn se kuuluisa kultainen keskitie!!! :)

Nyt neljän salitreenin olen ansainnut muutaman päivän vapaata ja aikaa itselleni blogin, kirjojen ja kahvin kanssa! 

You Might Also Like

2 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK