Kuka on ruudun takana?

18.1.15


Tänne on ilmestynyt viime aikoina uusia lukijoita, joten tervetuloa matkalle mukaan!

Kuka on Laura? -sivu on aikas kattava kertomaan perus juttuja minusta. Laukkufriikki Laura, joka rakastaa treenaamista, ruokaa ja matkailua. Shoppailee ihan liikaa urheiluvaatteita ja viettää ihan liian vähän aikaa ystävien seurassa. Valokuvaus on suuri intohimo ja tykkään panostaa kuvissa laatuun. Toki puhelimen räpsyjä ilmestyy, mutta niille löytyy sitten aina huono selitys, kuten myös lukihäiriöiselle on vaikea selittää virheitä teksteissä, me kun ei itse niitä nähdä! :D

Muutama osa-alue, joista haluan erityisesti kirjoitella blogissa:
Hyvinvointi ja treenaaminen - Tämä on paikka, jossa voin purkaa näitä asioita ihan kyllästymiseen asti. Tämä sisältää salit ja muut syvällisemmät pohdinnat elämästä. Myös mun treenikuulumisia ja PT-treenaamisesta ihan muutoskuviin saakka.

Jokainen nainen unelmoi täydellisestä vartalosta ja sen saamiseen ei ole vippaskonsteja. Olen käynyt liian monta eri nettivalmennusta valmiilla ohjeilla hyvällä ja huonolla menestyksellä, pudottanut painoa -20kiloa mutta viimeisen vuoden olen ollut Unelma itsestä -ryhmässä niin henkilökohtaisessa- kuin onlinessa, jonka kautta pohdiskelen paljon asioita ääneen. Olen kertonut niin ruokailusta kuin liikunnasta, mutta myös koulukiusaamisesta, huonosta itsetunnosta ja siitä, kuinka olen saanut kohotettua yleistä hyvinvointia parempaan suuntaan. Olen oppinut rakastamaan itseäni ja kunnioittamaan jokaista ihmistä yksilönä. Paljon on tietoa päässä, mutta nyt on aika tuoda se käytäntöön ja innostaa myös muita voimaan hyvin. En vain kerro asioista, vaan pohdin ja toteutan niitä käytännössä. Ja myöhemmin näyttää muille, että se on mahdollista :)


Reseptejä, puhdasta ruokaa ja tasapainon löytäminen. Tykkään kokeilla kaikenlaista erikoista ja tarpeen mukaan kirjoittelen siitä täällä blogissa myös. Juteltuani kaverin kanssa totesin, että ehkä joku voisi innostua myös näistä jutuista?  Olen vähän aran puoleisesti niitä julkaisuut täällä ja ehkä siksi monipuolisuus on jäänyt varjoon. Yleensä ensireaktio mun erikoisempiin kokeiluihin on vakava katse, mutta maistelujen jälkeen saan kiitosta ja joskus vaisun "maistuupa oudolle". Olen tottunut perheen ihmettelevän mun raakaruokailua (joka on joidenki mielestä vain raakoja munia ja -lihaa, ei ihan ole sama asia...) maidottomuutta, viljattomuutta, vain luomia, vain suomalaista, vain vihreää, paeloa.. Kaikkea on kokeiltu ja niistä on jäänyt paljon hyvää ja myös sellaista, mitä en kokenut itselleni hyväksi. Välttelen lisättyä valkoista sokeria, keinotekoisia makeuttajia, E-koodeja ja suosin luomia. Mitä pidempi tuoteselostus, sitä vähemmän niitä löytyy mun kaapista.

Superfoodit on kulkeneet mun mukana jo yli vuoden ajan. Viime keväänä keräilin omaan kaappiin kokoelman erilaisia jauheita ja niitä kokeillessa olen saanut hyviä makuelämyksiä. Hommahan on mennyt täysin hifistelyn puolelle ja kokeilen paljon myös tavallisia reseptejä ihan tavallisista raaka-aineista. Tuoreus on mulle tärkeää.


Matkustaminen - Viime kesänä kävin Kiinassa ja pitkästä reissusta on mahdotonta kirjoittaa lyhyesti, joten olen tarkoituksella jättänyt reissun kirjoituksia julkaisematta. Matkustaminen on niin mukavaa, että tulen siitä kirjoittelemaan aina silloin tällöin enemmän ja vähemmän. 

Olen koonnut pienen koosteen Matkailu-sivulle siitä, mitä haluan nähdä elämäni aikana. Lista tulee varmasti muuttumaan jatkuvasti, mutta niinhän ne suunnitelmat tuppaa tekemään. 


Matkustamisen ohella kirjoittelen myös satunnaisia kuulumisia mun arkisista asioista, mutta tämä näkyvä osa on ehkä 1/4 mun elämästä. Syvällisemmissä pohdinnoissa avaan mun ajatusmaailmaa, koska blogi ja arkielämä on kaksi eri asiaa. :)

Ostokset - Täällä todella harvoin nähdään "Päivän asu" tai muita esittelyjä, mutta esittelen mielellään satunnaisesti ostoksia, edellisen päivän hiuksista tai vaikka talouspaperirullia.. Ei ihan sille linjalle lähdetä, mutta satunnainen höpöttely materiaalista tuskin tekee pahaa. Mulla olis luonnoksissa ainakin odottamassa nahkatakin esittely, koska en ole saanut siitä otettua vielä kunnollista kuvaa mun päällä! Ja tietenkin mun laukkuhulluus näkyy laukuissa, joita en osaa arkisin käyttää, eiku... :)


Asunto ja sisustus - Aihe, jota ei ole pitkään aikaan näkynyt, mutta josta kirjoitan kohta kyllästymiseen asti. Kovasti tykkään sisustaa ja laittaa kotia kauniiksi. Tällä hetkellä asun siskoni kanssa ja hänellä on vapaat kädet täällä, mutta omassa kodissa tykkään panostaa laatuun ja ostaa ihan liikaa lamppuja joka huoneeseen.. :')

Silloin tällöin ilmestyy elokuvia, musiikkia, kirjoja ja muuta mukavaa. Kaikkea, mikä mulla itsellä kiinnostaa ja haluan jakaa muiden kanssa. Tämän kummemmin en osaa kertoa blogista, siksi ajattelin heittää tähän loppuun, onko jollain ideoita tai kysymyksiä? :)

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK