"Kutsu mua, minä 2.0, hauska tutustua!"

00:50

Aste - Himalaja

Ei visti, mitä biisejä on ilmestynyt! Tämä ja Elastisen biisi on voimaannuttanut mua tämän viikon aikana niin paljon, etten voi uskoa mun oloa todelliseksi! Vielä viime viikolla tunsin oloni niin tarpeettomaksi ja nyt pakahdun onnesta!! En halua tämän tunteen loppuvan pitkään aikaan. Onko tämä sitä kuuluisaa motivaatiota?!?!

Tämä kaikki lähti siitä, kun katsoin Remember Me -elokuvan. Elokuvan lopussa en voinut tehdä muuta kuin itkeä. Itkin itkemistä, itkin surut, itkin ilot, pettymykset ja onnistumiset. En ole pitkään aikaan itkenyt ja nyt kun sain purettua mun fiilikset yhdellä kerralla niin olo on niin vapautunut. Vaikka syksy oli todella rankka henkisesti niin uusi vuosi kyllä katkaisi sen kierteen heti kerralla!

Lounas ja leffaherkut - Vesi ja valkosuklaamarja proteiinipatukka! Muuta ei tarvita!
Tiedättekö, enempää en uskalla tätä tunnetta hehkuttaa, ettei se katoa mihinkään! Monet kerrat olen teille jotain kertonut ja muutaman päivän päästä fiilis on ihan jossain muualla, esim. niiden mun tuhannen herkkulakon kanssa. Voin sen verran paljastaa tästä nykyisestä, että kolmatta viikkoa mennään ja ei tunnu missään ;)

♥ Mulla on uudet hiukset, joihin olen palavasti ihastunut. Vaalennettiin viimein omaa sävyä muutama aste vaaleammaksi/tasaisemmaksi ja latvoihin vielä enemmän vaaleaa ja hunajatukka on valmis. Nyt voisin olla taas vuoden värjäämättä! :)


♥ Olen mukana maanantaina starttaavassa Unelma itsestä Onlinessa, vielä ehtii tiimiin mukaan! Seuraavat 4kk on muuttumisen aikaa! Mua tullaan näkemään tekstien muodossa ja myöhemmin nappaan haltuun instagramin @unelmaitsesta tilin viikon ajaksi! Motivaatiota, inspistä ja hyvää mieltä siis luvassa seuraajille huikeiden naisten kanssa!! 

♥ Ensi viikolla starttaa myös mun personaltrainer tapaamiset! Vaikka olen vuoden ajan ollut coutsin valmennuksessa niin mun harmiksi Helsinkiin on turhan pitkä matka lähteä hakemaan tekniikka harjoittelua salille. Siispä ihka elävä mies saa alkaa piiskaamaan mua salilla ja kuulemma ensimmäisenä on luvassa jalkatreeni. Saa nähdä, kuinka kävely sujuu vai sujuuko.. Toinen syy henkilökohtaiselle PT:lle on se, etten uudella salilla ole oikein uskaltanut treenata täysillä (koska kaikki on bodareita) niinpä sitä ujoutta aletaan myös karistamaan pois! Sen kunniaksi kävin tänään ensimmäistä kertaa täyden salin keskellä herättelemässä mun jalkoja talviunilta ja huomenna ainakin takareidet on jumissa.. Auts :D

♥ Viimein viimeistä lääkekuuria vaille olen jälleen terve!! Kestihän sitä sairastelua lähemmäs kahdeksan viikkoa! Onneksi nyt saan treenata täysillä!


♥ Aina olen ollut pitää-ihminen, mutta nyt kun vaihdoin sen voin/pystyn niin aamulla töihin kävely on tuntunut lasten leikiltä! Mitä sitä mitään bussikorttia hankkimaan tällaisilla ihanilla keleillä, kun jalat kulkee! Mie pystyn kävelemään töihin joka päivä n.7km, jos vain tahdon! Harkitsen asiaa uudestaan, kun mittari menee -20 pakkasen puolelle ;)

♥ Eli nyt kun henkistä kanttia on treenattu koko edellinen vuosi niin nyt on aika laittaa kroppa ja pääkoppa likoon teoriassa. Mennä mukavuusalueen ulkopuolelle. Näyttää pirun hyvältä. Kuten eräässä kuvassa näin: 2013 oli harjoittelua, 2014 oli lämmittelyä ja 2015 laitetaan kaikki peliin! Nyt alkaa olemaan uuden vuoden aikana tulleet turvotukset pois, mutta kyllä ne syksyn aikana kertyneet kilot painaa vyötäröllä ihan liikaa. Mutta "mä nousen ylös huipulle, kohti ääretöntä ja sen ylitse! Katson vielä kerran taakse, mietin kuinka nyt oon heikko, mut kiipeän vielä Himalajan."

♥ Omassa instassa jo vähän paljastin, että keväällä edessä on jälleen muutto uuteen kotiin, tällä kertaa yksiöön! Sopiva koti löytyy varmasti ajallaan! :)

2015 tavoitteet:
1. Tilaa aika hammaslääkäriin. Tämä on oikeastaan ainoa, joka on ollut vuosien aikana vaikein toteuttaa.. Mutta nyt mulla on jo numero niin enään pieni askel siihen soittamiseen!
2. Koota materiaalinen omaisuus yhden katon alle samaan asuntoon. En halua enään pitää mun tavaroita neljässä eri osoitteessa! Myös olisi tärkeä oppia...: Pakkaamaan reissulle vain sen, mitä OIKEASTI tarvitsen! Joululomalle lähdin kolmen laukun kanssa ja palasin viiden kanssa takaisin kotiin.. Ei näin.
3. Käydä muutaman kerran ulkomailla vuoden aikana.
4. Tutustua minuun paremmin. Millainen ruoka on mulle parasta? Miten saan nukuttua hyvin? Kuinka saan rakennettua itsestäni parhaan minän?
5. Alkaa keräämään rahaa hää-ja asuntosäästöön.
6. Jatkaa edelleen liikunnan merkkaamista HeiaHeiaan.

Tietty mulla on numerollisia tavoitteita, joihin pyrin tietoisesti kokoajan, mutten koe niiden julkaisua täällä tarpelliseksi. Vuoden lopussa haluan kätellä nykyistä Lauraa ja esitellä entistä vahvemman Laura kaksi piste nollan.

Huikea vuosi siis luvassa. Voipi olla jonku mielestä ihan yltiöpositiivinen kirjoitus ja jälleen tammikuun villitysten mukainen, mutta viimeisen kolmen vuoden aikana olen onnistunut jatkamaan realistiset tavoitteet koko vuoden halki, joten samalla tavalla viedään nämä loppuun asti. Kun ne on realistisia niin ne voi toteuttaa, kaikki on kiinni itsestä :)

Mulla on nyt niin paljon intoa, ettei ole koskaan aikaisemmin ollut. Aion nauttia tästä tunteesta täysillä. 
Mahtavaa viikonloppua kaikille 

Käy myös lukemassa

9 Kommenttia

  1. Kiitos kun linkkasit biisin, mennyt ihan ohi tämä uutuus biisi. Uppoaa tännekkin ihan täysillä, just niinku minunki fiiliksistä.
    Monta kertaa yrittänyt elämän muutosta, treenata enemmän, syödä terveellisemmin, mutta ei oo vaan rahkeet riittänyt. Mutta tällä hetkellä riittää, tiedän sen!
    Tsemppiä meille! Terkuin toinen minä 2.0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo biisi iskee kyllä ihan täysillä myös mulle! Todellakin tsemppiä meille!!! Tehdään hyvä 2.0 fiilis! :)

      Poista
  2. Hii tulipa hyvä mieli tästä! mulla on ittellä niin sama buusti ja fiilis päällä :)

    VastaaPoista
  3. Huippu hyvä postaus Laura! Hyviä tavotteita sulla, pitäähän sitä aina jotain tavoiteltavaa olla! Sää oot kyllä saanu jo niin paljon aikaseksi reenaamisen kanssa, ei voi muuta sanoo ku hyvä sinä! <3

    VastaaPoista
  4. Kiitos Elisa! Sinä se jaksat aika kommenteilla piristää <3

    VastaaPoista
  5. Mun piti kommentoia tähän jo aikasemmin, mutten muistanu! Vähänkö siistiä tuo PT juttu! Kerrothan miten pt-treenit on menny tänne blogin puolellekkin? :) Mua kiinnostaa treeniin liittyvät postaukset AINA!

    Ja vähänkö sulle hyvin sopivat uudet hiukset <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin siitä puhun, yritän kuitenkin olla liikaa hehkuttamatta, mutta todella innoissani olen asiasta! Nyt tai ei koskaan! Periaatteessa mulla on kaksi PT:tä kun Tuuli on helsingistä coutsaamassa arjen keskellä. Kiva vaan saada joku fyysisesti kattomaan tekniikat huippukuntoon! Jos vaikka vyörätö kapenis ja peppu kasvais viimein!! :)

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat