Loman loppu, arjen alku

9.3.15


Mulla on jo ikävä lomaa, joka loppui 13h sitten. Paluu töihin ja olen ihan täynnä asuntoja!! Päätettiin muuttaa omiin asuntoihin ja tähän aikaan vuodesta oikeasti niitä asuntoja pursuaa ovista ja ikkunoista! Mulla iskee valinnan vaikeus! Huomenna kuitenkin pääsee katselemaan peräti kolmea asuntoa ja loppuviikosta kolmea, joten eiköhän niistä se koti löydy. Nyt vaan olen suurien valintojen edessä: Täydellinen kaikilla herkuilla vai säästeliäästi ulkomaita miettien? Ken tietää vielä!

Mutta se loma! Alkuloma kun meni makoillen niin loppulomaan kuului vauhtia ja vaarallisia tilanteita! Kesken kelkkailun hajosi hihna kelkasta, mutta onneksi meillä oli varahihna mukana. Mun niskat vaan ei kelkan kydissä istumisesta tykännyt yhtään ja tämä kostautu sitten kovalla kivuilla. (Alan pikkuhiljaa pelkäämään pahinta, kun kolme hierontaa ei auta kipuihin.. Kait se tällä viikolla on lääkäriin mentävä.) Terapeutti Dana oli kyllä söpömpi kuin koskaan ja odotan kovasti neidin muuttoa Ouluun! <3

Viikonloppuna sain mökille ihania vieraita ja pelattiin monta tuntia Blokusta. Uusi suosikki niin työpailla kuin vapaalla! Meidän harmiksi sää oli myrkyinen, joten ajelin itse kelkalla yhteensä varmaan 4min. Kodassa kuitenkin saatiin paistettua makkarat ja nautittua hyvästä seurasta :)


Viimeinen ilta ennen kamojen pakkaamista meni rennosti vilttiin käärittynä. Katselin ulos ja siellä näkyi tähdet ja revontulet! Pikaisesti kameran kanssa ulos jäätymään, mutta muutaman huonon pikaisen räpsyn sain otettua. 

Tästä se kevät alkaa. Mun lemppari vuodenaika: lämmin päivä ja kylmä yö! <3


Aamulla pakattiin tavarat ja suunnattiin kummitädin pojan rippijuhliin. Nuo herkut houkutteli todella paljon ja kyllähän jokaista tuli maistettua vähäsen. 

Nuo pienet "muffinit" on sellaisia kaloripommeja, ettei niistä edes koon puolesta uskoisi. Nämä maistui ihan oreo keksille toffeella, eli todella todella todella hyviä! Mun herkkukortit on kuluneet siihen malliin, että toukokuussa saan herkutella seuraava kerran. Minkäs teet, mutta tulipa lomailtua kunnolla! Pääsiäistä odotellessa :)

P.s: Miten niin ollaan siskon kanssa samannäköisiä?

You Might Also Like

4 Kommenttia

  1. Vau kuinka upea tuo revontuli-kuva! Ja te menisitte siskon kanssa ihan kaksosista! :) paljoko teillä on ikäeroa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Meillä on 3 vuotta ikäeroa ja minä oon nuorempi :)

      Poista
  2. Vaude tuo revontuli kuva! :) Muutenkin kivoja kuvia! :)

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK