Talviloman kuulumisia

6.3.15

Ihan aluksi mun on ilo ja kunnia ilmoittaa: Sain mun kameran takaisin!! Olen niin happy <3


Kuten aikaisemmin sanoin niin olin ennen lomaa neljä päivää kipeänä kotona. Sinä aikana olen vain makoillut kuumeen kourissa ja hirveässä niska-hartia jumeissa. Olen ollut ihan puhki. Viikonloppuna matkustin vanhempien luo ja alkuviikosta sitten nähtiin Rikun kanssa pitkästä aikaa. Mieliala taisi nousta nollasta sataan ja mulla unohtu kaikki huolet ja murheet samantien! Ollaan katseltu elokuvia, juotu paljon kahvia ja tehty anopille ja apille ruokaa!

Tuo sää.. Voisin kirota sen alimpaan tuomelaan, koska kaikki suunnitelmat on mennyt ihan uusiksi sen vuoksi. Me ei kyllä olla lähdetty laskettelemaan, hiihtämään tai tekemään mitään talvilomaan kuuluvia juttuja. Mun harmiksi kaikki ympärillä olevat ihmiset sairastelee kun itse olen viimein terve. :(

Kipeitä niskoja olen jumpannut salilla ja sain onneksi varattua ajan hierojalle! Sain todella hyvän hieronnan hyvältä tyypiltä ja olen kyllä tyytyväinen jumien aukaisuun. Toki vielä muutaman viikon päästä saan menemään vielä kolmannen kerran kuuden viikon sisällä hierontaan, että saatais loputkin alueet kunnolla auki. En kyllä enään ikinä skippaa kehonhuoltoa tai hierontoja mun kalenterista, koska ne vaikuttaa niin suuresti mun hyvinvointiin! Joten kerran kuukaudessa hierontaan ja vähintään kerran viikossa ohjattua venyttelyä siis loppu keväälle tiedossa! :)

Hieronnan jälkeen suuntasin hakemaan äidin kotoa ja käytiin markkinoilla. Ei sen kummemmin ostettu markkinoilta mitään, mutta lähinnä seikkailtiin pikkumiehen kanssa ympäri kojuja. Toinen kyselee niin paljon, että meillä oli oikein lystiä miettiä, mistä vesi tulee ja miten tulipalo saadaan sammutettua. Toki Raffe oli erittäin iloinen uudesta Nalle Puh ilmapallosta!


Laura täti ei ole oikein katsonut lomalla, mitä suuhunsa laittaa. Mutta en voi kieltää, etteikö tuo kakku olisi ollut hyvää! Nyt alkaa olemaan loma yli puolen välin ja mulla ei haluta tippaakaan palata töihin. Joten nyt häätyy ottaa loppu loma vielä enemmän rentoutuen, että olen riittävän levännyt maanantaihin mennessä. Tiedossa siis paljon sukulaisten lasten leikittämistä ja hyvällä omatunnolla muutama kakkupala rippijuhlissa. 

Laiskottelun tasapainoksi huomenna on luvassa kuntosalin jälkeen kelekkailua ja hurruttelua jäällä! Viimein sitä luvattua actionia!! Hyvää talvilomaa lomalaisille ja reippautta muille työläisille! :)

You Might Also Like

6 Kommenttia

  1. Ihania kuvia ♥ ja miksikäpä sitä ei sallittais lomalla syödä yks kakkupala tai jos toinenkin. Saa sitä ottaa vähän rennosti ;) Hyvvää lomaa ja viikonloppua Laura! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) No jos se pysyisi siinä yhdessä kakussa, mutta kerrankos sitä :)
      Hyvää viikonloppua myös sulle! :)

      Poista
  2. Kuulostapaa sun loma ihanalta <3 vaikka sää onkin ollut melkoisen huono ja oot ollu osan ajasta kipeänä :(( tosi kauniita kuvia ihanan arkisista asioista <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joskus häätyy olla kipeä, että voi olla terve :)
      Kiitos <3

      Poista
  3. Niin ihania kuvia <3 Teidän loman tunnelma välittyi kyllä läpi. Harmi että suunnitelmat on mennyt uusiksi, mutta toivottavasti on ollut kuitenkin mukavaa ja rentouttavaa <3 Tuo teidän koira on niin ihana etten kestä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ollut loppuajasta suht rentouttava :) Lomailla voisin lisää, mutta on sen verran mukavia suunnitelmia loppu keväälle, että töissä jaksaa käydä :) Dana on kyllä ihana♡

      Poista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK