Laukkufriikin uusin hankinta

02:28


Edellisessä laukku kuvassa näkyi suurempi kokoelma, josta myin puolet pois. Nykyisin mulla on kahdeksan laukkua ja jokaista olen käyttänyt aina eri tilanteissa. Toisin sanoen nyt on juuri ne laukut, mitä käytän, eikä yhtään ylimääräistä. Vielä mietin yhden vaalean laukun kohdalla myyntiä, mutta annan sille vielä hetken aikaa mahdollisuuden olla käytössä :)

Mun onneksi nykyisessä asunnossa on hyvät koukut laukkujen säilytykseen, joten nämä ei joudu läjässä rypistymään!


Perhe Michael Kors:
Kuten huomaatte, löysin itselleni sopuisalla hinnalla ruskean Michael Korsin laukun hopeisilla yksityiskohdilla. Vaaleampi nahka miellyttää kovasti ja arkisin pienempi laukku on mulle sopiva. Vaikka olin aikasemmin myymässä isompaa laukkua niin onneksi jätin sille vielä mahdollisuuden: Viikonloppuisin on ihana pakata tavaraa isompaan laukkuun! 

Kaikki kolme on malliltan Hamilton, ehkä vähän tylsä valinta, mutta mua itseä tuo malli miellyttää paljon. (ja kaikki muut ihanat on ihan liian kalliita mun budjetille) Toivottavasti en ihan hetkeen saa pakkomiellettä mistään laukusta, kun nyt on kiintiö sopivasti täynnä... :D


 Perhe DKNY ja RLL:
DKNY on toinen suosikki merkki ja kummatkin pikkulaukut ovat olleet käytössä. Ralph Laurenin laukku taas sopii paremmin juhlavaan asuun ja miksei kaupungille koonsa puolesta, joka muuten on täydellinen! Tämä on ainoa laukku, joka ei ole malliltaan crossbody!:)


 Perhe sekailainen seurakunta:
OIS:in musta laukku on ollut ihan super hyvä arkilaukku! Sinne mahtuu paljon tavaraa ja tämän kanssa on helppo kuljettaa eväät töihin ja tietty musta sopii joka asuun. Oli sitten arki tai juhla. Punainen laukku taas on ollut kiva väripilkku kaupungilla. :)

Käy myös lukemassa

2 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat