Keltainen toukokuu

12:52


Tänään täällä blogissa tehdään historiaa. Siis jokainen teistä tietää, etten harrasta asukuvien ottamista kuin harvoin ja nekin on yleensä epäonnisuneita räpsyjä. Paitsi tänään, kun pakotin Rikut ottamaan minusta kuvia ja me oikein ajettiin autolla pois kotoa ja etsittiin hyvä paikka! 

Minä + kameran edessä oleminen = Luonnoton yhtälö, mutta tänään ihan toimiva! Tarkoituksena oli saada kuvat tänne blogiin ja samalla aloittaa esittelemään Tallinnan ostoksia. Ennen en tykännyt keltaisesta ollenkaan, mutta nyt olen lämmennyt sille ihan liikaa. Ensin töissä, myöhemmin kotona ja nyt myös vaatteissa. Tallinnasta löytynyt keltainen takki oli rakkautta ensisilmäyksellä Stradivariuksesta. (59e) En voinut jättää tätä ostamatta, olisi voinut alkaa harmittamaan ja onneksi ostin! Vähän välillä tulee pääsiäisvipat, mutta olen itse ihan myyty! Takissa hihat on ihan super lyhyet ja mulla otti pienemmässä koossa hauis kiinni, joten isompaan kokoon oli tyydyttävä, mutta mun mielestä takki istuu mulle ihan hyvin. Eihän sillä koolla ole mitään merkistystä, kunhan tuntuu hyvälle. :)


Toinen uusi rakkaus on tuo laukku, joka sopii kesään kuin nenä päähän. Sama juttu kuin keltaisessa: En ole aikaisemmin pitänyt oranssista, mutta tuo laukku sopii täydellisesti mun lenkkareiden kanssa. Pieni, söpö ja ihan överi siisti varsinki kesällä! River Island (29e) osottautui todella kivaksi kaupaksi ja seuraavalla kerralla osaan suunnata sinne myös shoppaileen.

Laukun laatu ei nyt ihan vastaa mun periaatteita, mutta viikon käytön jälkeen koko on ihan täydellinen mun tarpeille. Ja kun yksi laukku tuli tilalle niin toinen lähti kirppikselle myyntiin :)


Todellisuushan takin alla on pitkähihainen treenipaita ja nopeasti vaihdetut housut. Tukka hapsottaa ja korkkareita en arkisin käytä. En ole ollut tässä asussa kuin kauppareissun verran. Myöskään kaikki kuvat ei ollut ihan näin kaunista katsottavaa. *kikattaa yksikseen*

Huomasko joku, että hiuksissa on myös uusi sävy? Vähän oranssin suuntaan laitoin taittavaa sävytettä ja sen jälkeen mun harmaa juurikasvu oikein pamahti esille. Kiitos vain, sitähän tässä halusinki! Tosin edes Riku ei huomannut muutosta ennenkuin sanoin asiasta, joten taidan jatkossakin pitää hiuksia kiinni ja odottaa, että aurinko vaalentaa hiuksia! :D

Käy myös lukemassa

7 Kommenttia

  1. Ihana Laura!! <3<3 On hyvin kaunis asu ja tosi hyvin sopii sinulle tuo keltainen takki!! <3 Näitä lisää :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oijoi kiitos Tania ♡ Eiköhän sitä tule kuvailtua enemmän, kun kesällä pystyy keskittymään pukeutumiseen ihan eri tavalla :)

      Poista
  2. Hyvältä näyttää Laura :) Samaa mieltä, ku Tania, että näitä vaan lisää!

    VastaaPoista
  3. Ompa tosi kiva takki. :) Nää kuvat oli kyllä tosi kivoja, yhdyn muihin eli näitä lisää. :)

    VastaaPoista
  4. Hihi jep, lisää näitä. ;) Jos vaan Rikunen suostuu hovikuvaajaksi (mieki voin yrittää! :)

    VastaaPoista
  5. P.S. Arvaa onko soinu muutaman päivän tää biisi päässä... ÄÄ. :D

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat