Pieniä juttuja kodista

01:22


Kohta kuukauden olen uudessa kodissa asustellut ja mikä on mun fiilis? Miksei täällä ole koskaan siistiä?!?! Kyllä, siivoaminen on vähän venynyt ja syy siihen on ehkä maailman naurettavin: En ole tyytyväinen meidän tv-tasoon. Taso on ihan liian syvä mun visiolle ja siksi en saa lasista tasoa omalle paikalleen. Tämä pienen pieni vika ärsyttää niin paljon, etten saa tavaroita laitettua ja Riku suunnittelee jotain hemmetin kotiteatteria? Kerrostaloon? Ei jei ja EI! Myös asunnossa on yhdessä nurkassa kirppistavaroita, joita en ole vielä saanut myytyä. (tai vietyä roskiin..)

Varmasti tulen esittelemään mun kodin vielä tarkemmin, mutta nyt fiilistellään näillä ärsyttävillä kuvilla, joissa paljastetaan vähän. Monesti ärsyynnyn näistä, koska haluaisin nähdä paljon lisää, mutta ujutan tähän sekaan myös kuvia palkinnosta, jonka voitin Annan arvonnasta. Kiitos vielä, olen enemmän kuin iloinen mun ensimmäisestä voitosta! Tuotteet sopii mun kotiin todella hyvin ja tykkään Annon musta-valkeista jutuista kovasti. Keittiöpyyhe, patalaput ja servetit on enemmän kuin hyviä <3 Tykkään jopa niin paljon, että servetit ennätti loppua ennen tätä julkaisua! :D

Mutta sitten niihin itse kuviin. Ienmi on myös ehtinyt vierailla mun luona ja maistella raakasuklaata! :)


Semmosta. 32 neliötä kahdelle ihmiselle ja koiralle on tuonut omat haasteensa, mutta pikkuhiljaa aletaan tottua siihen. Vielä on paljon kesken ja toivottavasti ennen kesälomaa saadaan kämppä kuntoon. Tai no jos saatais se kuntoon edes joskus niin olisin tyytyväinen! Kunhan pian saatais sähkömies laittamaan meille lamput kattoon ja isäntä laittamaan hyllyt seinille! Siellä ne kiltisti odottelee paketeissa.. :)

P.s: Toukokuu on yhtä touhuamista ja jokainen viikonloppu täynnä tekemistä! Tiedossa on mm. Yhdet hääkuvat, reissu naapurimaahan, 10km juoksu ja töiden päättäjäiset. Kesä, tule jo!

Käy myös lukemassa

10 Kommenttia

  1. Oi, näyttääpä kivalle nuiden kuvien perusteella! :) Tiedän kuinka rasittavaa on, kun on keskeneräistä ja haluais saaha kaiken jo valmiiksi :) mulla on lamppujen suhteen aina helppoa, kun saan ne yleensä jo muuttopäivänä kattoihin, ku iskä ja veli on sähkömiehiä.. mutta olen muuttanut jo puolivuotta sitten, eikä vieläkään mun piano oo täällä, sillä sen kantamiseen ei oo löytynyt vapaaehtoisia :D ja tuo koirakuva! niiiiin ihana :'D tsemppiä kaikkeen ja tuskin maltan odottaa, että nään enemmän :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla ja eiköhän sen haasteen muodossa tule lisää, tosin mulla ei ole edes viittä eri väriä täällä....! :) Isä on kyllä rakennusmies, mutta eipä sitä koskaan muuton aikana tiedä vielä, mitä seinille haluaa. Mulla ei ole mitään hajua, kuinka johdot menee seinissä ja betoniseinä vielä kaiken lisäksi :D Myös on pitänyt ennen pääsiäistä käydä korjaaja korjaamassa kaksi pistorasiaa, joten sen vuoksi vähän viipyy. Myös appiukko yritti laittaa lamppua kattoon ja laitettuaan väärin johdot meni koko talosta sulake illalla 10 aikoihin.. Ei ihan vanhassa talossa ollut samat johdotukset kuin uudemmissa.. :D Joten ehkä nyt vaan kärsivällisesti odotan, milloin on valmista!

      Ja apua piano!!! Varsinki jos ei ole ensimmäinen kerros niin ymmärrän tuskan! :D

      Poista
  2. Hihi ihana koti ja niiiin sulonen Dana haha, repesin tuolle kuvalle. :D I feel you ton kiireisen kuukauden kanssa phuuh... Toivottavasti meki kuitenki kerettäs kohta näkemään, alakaa olla ikävä!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän tommonen Martti Alanen ilme.. :") Eiköhän me ehditä jossain välissä treffailla, Danallaki juoksut nii saadaa Elmo sekasin :")

      Poista
    2. Voi ei, täytyy laittaa Elmolle vaipat tai jotain, ettei käy niinku viimeksi. :---D

      Poista
    3. Joo laitetaan danan vaipat sille.. :D

      Poista
  3. Kaikkeen tottuu! Asuin puolisen vuotta 34 neliöisessä poikaystävän kanssa ja lopussa se tuntui suorastaan tilavalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin juuri, meillä on neliöt käytetty niin hyvin, ettei sen puolesta ole ongelmia :)

      Poista
  4. Repesin tuolle koirakuvalle! :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat