Blingillä kohti aurinkoa!

20.7.15


Mitenkäs tämä voi olla mahdollista? AINA, kun olen lähdössä ulkomaille niin mulla iskee ennen reissua joku flunssa. Jos ei kunnollinen, niin silti makoilen sisällä koomassa, kun ensimmäiset kunnon auringon lämmöt tulee tänne. Onneksi tekemisen puutetta ei ole ollut, vaikken tietokoneella ole halunnut istua. Jotenkin koko kone on ärsyttänyt ihan suunnattoman paljon ja moni tekeminen on jäänyt vähän kesken, kun en yksinkertaisesti ole konetta halunnut aukaista. Sen tilalla olen lukenut melkein kokonaisen kirjan ja popsinut suuren määrän vitamiineja. Niistä on kyllä ollut apua, koska olo on huomattavasti parempi näin kolmen päivän jälkeen.

Siihen loppuukin se rentoilu. Tässä heinäkuun aikana olen siivoillut ja kerännyt matkakassaa pesemällä ikkunoita ja peräti kuusi saunaa. Mun on pakko myöntää, että ei ole olemassa terapeuttisempaa aikaa kun saunan peseminen ja lauteiden hinkkaaminen. Muutaman tunnin ajan kun heittää aivot narikkaan ja kun saa sen flow-tilan päälle niin yksinkertaisesti aivot vaan sammuu ja saan olla omissa ajatuksissani muutaman tunnin ajan. Ihan parasta. Ikkunoiden pesemiseen en ihan samaa oloa ole saanut, mutta musiikkia on tullut kuunneltua! Se siitä levosta, en siis todellakaan ole kokoaikaa vain makoillut ja nukkunut.


Reissun lähestyessä olen tehnyt muutaman oleellisen hankinnan. Aleksi13 loppuunmyynnistä löysin paljetti-nahkaset kengät -60% alennuksella. Etten sanoisi, että T-Ä-Y-D-E-L-L-I-S-E-T! Kevään aikana moni osti H&M:n vastaavat kengät, mutta nämä paljettiset on niin mua! En millään meinannut omasta varastosta löytää reissuun kenkiä, kun en rantakengillä halua kulkea koko aikaa. 

Lentokoneessa on tunnetusti aina kylmä ja tällainen vilukissa kaipailee todellakin jotain pitkää päälle. Muutaman kerran liian vähissä vaatteissa olen koneeseen eksynyt, joten viisastuneena päätin hankkia ihan omat lentohousut! Tuohon kun yhdistää topin +pitkähihainen ohut neule +kompressorisäärystimet niin on mukava lento taattu! Äiti luovutti mulle omat housut, jotka on sopivan rennot ja kivan näköiset! Kangas on sopivan paksua, muttei liian ohutta, joten näitä voi huoletta käyttää myös tällä Suomessa. Muutama vuosi sitten omistin mustat pussihousut, joista mulle jäi kamala kammo, mutta nämä ei onneksi ihan niin löysät ole, että näyttäisi liian pahalta. Mun mielestä kun tällaiset housut ei kuulu olla hirveän tiukat, muuten ne muuttuu liian leggingsimäisiksi. 

Viime päivinä olen pakkaillut, miettinyt ja jännittänyt ihan hulluna. Pakkasin laukun ensimmäistä kertaa ja painoa vaivaiset 18kg, joten yö taitaa mennä laukun purkamisessa. jottei ihan liikaa kiloja tule raahattua mukana! Seuraavat 24h menee matkustamisee ensin autolla Luleåån--> Helsinki-Vantaa lentokentälle ja siitä Malagaan! Voipi olla, että seuraavan kerran kirjoittelen kuulumisia Torre Del Marista ja kolme viikkoa tummennan omaa väriä auringossa! Hola! :)

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK