Kesän kohokohta

6.7.15


Mökkeily ystävien kanssa: Mikä parhain tekosyy olla pois koneelta luonnon helmassa ja nauttia hetkestä. Tämä jo perinteksi muodostunut kesän kohokohta toteutui viikonloppuna kymmenen hengen porukalla ja mulla ei ole pitkään aikaan ollut näin hauskaa ja rentouttavaa oloa. Kyllä joskus on ihana heittää aivot narikkaan ja olla vaan. Tuli aina monta muistutusta siitä, jos vaikka vuoden päästä porukka pääsis juhliin häitä? Olin oikeastaan jo melkein unohtanut koko asian, mutta se kuulostaa mun korviin oikein hyvältä! :)

Vaikka säät ei suosinut niin aikanaan ei ollu ukkosta! 


Tämä ylempi kuva kiteyttää mun ajatukset sääskistä ja mäkäräisistä. (Huom. mulla on villasukat jalassa...) Tuuli ja sade ei niinkään haitannut, mutta pirulaiset ehti pureskella ja pistellä mua peräti 35 kertaa tehden eripuolille kehoa isoja paiseita... Mutta iso iso iso kiitos meidän porukalle ja varsinki mun ihanalle Jennille, jonka kanssa nähdään vasta elokuussa <3

Se olis seuraavat kaksi viikkoa vielä ja sitten suuntaan kolmeksi viikoksi pois lämpimään! Nämä extempore reissut on vähän petollisia, kun ei ihan varaus hetkellä tule ajatelleeksi ihan kaikkea järkevästi. Onneksi on vielä aikaa, alkuperäisen suunnitelman mukaan oltais lähdetty jo ylihuomenna, mutta tämä kahden viikon varoitusaika sopii tähän tilanteeseen oikein hyvin! Joten hop ulos kantaan puita uuniin ja hakemaan lisää pistoksia kehoon. Ei muuten paljoa naurata :D

Jari Sillanpää-Malagaan soi aikas monta kertaa mökillä :)

You Might Also Like

4 Kommenttia

  1. voi että mitä kuvia. <3 tuollainen mökkeily on kyllä parasta! ja en muista oonko vielä sanonut, mutta sun banneri on tosi kaunis! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kiitos Enni <3 Mökkeily on kyllä ihanaa! :)

      Poista
    2. Voi kiitos kiitos Enni <3 Mökkeily on kyllä ihanaa! :)

      Poista
    3. Voi kiitos kiitos Enni <3 Mökkeily on kyllä ihanaa! :)

      Poista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK