Väriä elämään sohvalla

00:20


Viime viikolla sain käytyä tukkatohtorilla ja rakastan näitä mun uusia hiuksia äärettömän paljon. Aikasemmin olin pessyt hiukset hopeashampoolla ja saanut loman jälkeisen oranssin värin rippeet pois. Nyt laitettiin blondeja ja vaalean ruskeita raitoja ja juurikasvu katosi raitojen sekaan kivasti. Vaikka pidemmän aikaa viihdyin kuparin ja oranssin värissä niin nyt halusin jotain vaaleampaa. Mulla on myös uusi hiusten pelastaja, nimittäin ilmakiharrin. Tämä pelastaa mun hiukset pörröisyydeltä ja jopa saan ne asettumaan melkein siihen asentoon, kun ne haluan.. Huomaa sana melkein.. :D

Olen ihan koukussa mun uuteen värityskirjaan. Olen joka ilta ennen nukkumista väritellyt ja nyt näin kipeänä ollessa jopa värittänyt muutaman kokonaisen kuvan valmiiksi. Näitä on näkynyt vähän ympäri maailmaa, mutta oikeasti voin vain suositella. Niin terapeuttista, rentouttavaa ja ainaki saan hetkeksi oman stressin unohdettua. Kirja maksoi kirjakaupassa 15e ja kynät ihan citymarketista 5,5e ja näissä kynissä ei ole yhtään puuta. 


Kyllä, mulla on ollu hirveästi stressiä ihan turhista asioista ja sen takia varmaan en ole päässyt paranemaan kunnolla loman jälkeisestä pienestä flunssasta, jonka pahenemista yritin ennaltaehkäistä allergialääkkeillä. Nyt tilanne on kuiten se, että poskionteloihin on kertynyt nestettä ja vielä yritetään päästä siitä eroon ennen puhkomista antibioteilla. Mulla on ollut kuumetta, päätä särkenyt ihan hurjan paljon ja veto on ihan pois. Kolmatta päivää makoilen sängyssä ihan koomassa ja kämppä on kuin pommi. Kaupassa jakoin käydä sen verran, että hiki valu otsaa pitkin.. 

Kipeänä ollessa olen saanut puhdistettua mun facebookin pois julkisesta käytöstä. Voi herran jestas niitä päivityksiä.. Kuinka negatiivinen ihminen olen ollut 2012-2013?? Vissiin joka toinen päivitys oli: "Voi v*ttu ku oon taas niin kauhean kipeä. Mie en tykkää sitten yhtään yhyy.. Se ja tämä ja tuoki on huonosti ja en jaksais tehdä tätä tai tuota ja salillaki liikaa ihmisiä ja yhyy..." :'D Nauroin yöllä kippurassa. Toki siihen aikaan asuin rovaniemellä ja elelin opiskelijan tiukkaa elämää rahattomana, joten ymmärrän myös tuon valittamisen.. Siihen aikaan päivittelin somea vielä enemmän kuin nykypäivänä, joten ihan oikea päätös oli laittaa face pois käytöstä.

Mitä? Facebook pois käytöstä ilman poistamista? Se on tiiättekö ihan mahdollista! Jos joku ihmettelee, miksi en ole enään kaveri niin älä huoli, ei ole kukaan muukaan. Perheen, hääporukan lisäksi listalle jäi ulkomailla asuvat tuttavat, joiden kanssa en voi muuten pitää yhteyttä kuin facen kautta. Blogin sivut on siellä, kirppikset ja myös unelma itsestä- ryhmät ja muut yhteisöt toimii facessa, joten niiden vuoksi en täysin tiliä laittanut pois. Mutta eipä sinne enään tulevaisuudessa mitään höpötystä tule seinälle. Eli jos teilla jollain on asiaa mulle niin rohkeasti voi viestiä laitella yksityisviestinä, en pure :)

Miepäs jään nyt hymyilemään tänne sohvalle tuon keltaisen tyynyn kanssa, joka on tullut mulle vähän liian tutuksi. Mieluusti vielä halin sitä viikonlopun niin olisin terve ensiviikolla. Nyt unille ja aamulla taas värittelemään kirjaa.

P.s: Voiko olla huonompaa tuuria? Riku jätti kameran mulle, että saisin kuvailla, mutta arvatkaas kuka unohti jalustan ja sen mukana laturin väärään autoon? Niinpä :')

Käy myös lukemassa

4 Kommenttia

  1. IHANA tukka! <3__<3

    Ja tsemppiä, toivottavasti ei etene poskiontelopunktioon asti, hyi että :D Jos oot kovin kipiä niin aina saa soittaa meitä käymään sun puolesta kaupassa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoppa muuta Hyi. :D Nyt onneks alkaa olo olemaan ihan hyvä ja pystyin jopa imuroimaan ilman pyörtymistä :D

      Poista
  2. Vähän aiheesta poikkeaa, mutta mistä nuo sun verhot on? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on Annon verhot ja ostin Kodin1:stä viime keväänä alesta :) Anttila yms myy Annoa :)

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat