Kaukana kotoa

15:24


Viime perjantaina huokasin syvään, kun mulla alko loma. Viikon loma arjesta ja sen hulinoista tuli juuri oikeaan aikaan, mun pää ei olis kestänyt enään hetkeäkään minkäänlaista painetta. Toisaalta nyt tuntui, ettei kotiin voi jäädä tai edes kotikoti/anoppila ei siitä. Otin siis liput junaan ja bussiin.

Rovaniemellä mulla meinas tulla itku. Mulla on niin kova ikävä sinne asumaan ja varsinki vanhan kodin näkeminen oikein vahvisti sen, että kait mussa sitten asuu pieni lappilainen, joka kaipaa pohjoiseen. Rovaniemellä vietin vain puolisen tuntia, kun hyppäsin bussiin kohti Leviä! Kyllä mulla naurattaa ajatus, että kuukauden välein olen hotellissa. Kuukausi sitten Tampereella ja nyt täällä. 

Meidän tyttöjen herkkulakkoon kuuluu 2 vapaakorttia, joista toisen ajattelin käyttää tänään. Kävin hotelli huonetta odotellessa Kahvia Somassa kahvilla suklaakakun kera. Nyt taas vähän aikaa muistan, miltä suklaa maistuu.


Sellaista, enpäs ole pitkään aikaan kirjoitellut näin "livenä" tänne, mukavaa vaihtelua ainaiselle kirjoittelulle. Yleensä kirjoitan enemmän, mutta nyt ajatelin suunnata vielä hotellin salille ennen Rikun tuloa ja lähdetään sitten juhlimaan meidän vuosipäivää. Riku varmasti nauttii jo pelkästään tuolla pöydällä olevasta juustolautasesta. Toivottavasti syö kaikki nopsaan pois, en voi sietää tuota hajua. (En pidä juustoista) MUTTA suuri plussa hotellille hedelmistä, joita voi napsia iltapalaksi! 

Nauttikaa te muut lomalaiset lomasta ja ne jotka on töissä niin olkaa reippaita ilman stressiä. Pohjoinen kiittää ja kuittaa! :)

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat