Uusi kihlasormus

12:00


Rakkaus ei katso aikaa eikä paikkaa. Kihlaus on lupaus avioliitosta ja mulle erittäin tärkeä luottamuksen side. Kun häät alkaa olemaan ajankohtainen ja viereen tulee vihkisormus niin varmaan arvaatte, että jokaisen tytön unelma on saada se kimalteleva kaksikko nimettömään. Olen aina haaveillut timanteista, mutta kosinnan aikana oltiin juuri tulti kiinan reissulta ja halusin ostaa ns. "testisormuksen" siltä varalta, jos en sormuksia oppisi käyttämään. Tätä aikaisemmin en ole koskaan tykännyt sormuksista ja vähän jopa pelkäsin, että hukkaan sormuksen heti!

Kuinkas sitten kävikään, kun kihla osottautui niin sopivan siroksi, etten edes huomaa sitä mun sormessa! Tykkään myös sen "timanttisesta kuvioinnista", joten kaukaa katsottuna siinä voisi olla timantteja! Kuten aikaisemmin sanoin niin olin jo päättänyt kaksi vuotta sitten, että vihkin kaveriksi haluan oikeita timantteja. Nyt vihdoin kymmenen kokeilun jälkeen löysin Tampereella sen oikean ja olen ihan rakastunut. Siro, riittävän ohut ja juuri se oikea kihla.


12 pientä kiveä koristaa mun nimetöntä siinä vihkiä odotellessa. Pahinta tässä on kuiten se, että mun vanha kihla ei sovi mihinkään muuhun sormeen kuin vasempaan nimettömään!! Sen kohtalona on siis suurennuksen jälkeen siirtyminen oikeaan käteen, mutta väliaikaisesti olen pitänyt sormuksia samassa sormessa. Tuntuu ihan hassulta pitää enemmän sormuksia, mutta kait siihen sitten tottuu ajallaan? Viimeistään ensi kesänä.

Nyt vihkin löytäminen on 110 kertaa helpompaa, kun vanhan kanssa mikään sormus ei näyttänyt riittävän kiiltävältä tai -näyttävältä. Mutta kumpaakin sormusta haluan käyttää, niissä on niin paljon arvoa. Mitä Riku on ajatellut tästä sormuksesta? Hän on ollut kokoajan tietoinen siitä, että timanttisen sormuksen ostan ja sormuksien hinnasta en hääbudjetissa tingi, (toisin sanoen ostin tämän kihlan täysin omilla rahoillani) joten eiköhän se ole ollut vaan hiljaa ja ajatellut sanontaa: "naiset..." :') Hehe, oikeasti se tykkäs tästä, mutta keväällä mennään yhdessä ostamaan vihkit. Vaikka mie olen jo tasan tarkkaan päättänyt sormuksen niin ehkä on parempi vähän vielä miettiä ja pohtia loppuelämän sormusta :)

Tänään 25.10. 2015 toivotan hyvää kahdeksatta vuosipäivää mulle ja Rikulle. <3
Ihan hullunkurista ajatella, että vasta me oltiin 16 vuotiaita, ammattikoulussa ja nyt kohta me mennään naimisiin! Siitähän on vasta muutama vuosi! Onneksi vielä tullaan olemaan monen monta vuotta lisää, niin paljon mie rakastan tuota miestä! <3

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat