Neljä tuotetta kylpyhuoneessa

02:44


Onko teillä käytössä jotain kosmetiikkatuotteita, joita kerta kerran jälkeen ostaa uudelleen? Mulla on kaksi suosikkia kylpyhuoneessa, joita en vaihtaisi mistään hinnasta pois :)

Estee Lauderin Idealist on oikeasti maailman paras seerumi kasvoille. Toinen suosikki on Elizabeth Ardenin ihorasva, joka tuoksuu niin hyvälle! Kumpaakin yhdistävä tekijä on tuotteen imeytyminen hetkessä, silkin pehmeä lopputulos ja lumoava tuoksu.



Mun hiukset tarvitsee ehdottomasti karheuden ja takkuisuuden vuoksi paljon rakkautta ja hellyyttä. Auringonvalo ja hiusten vaalentaminen ei ole tehnyt niille ollenkaan hyvää ja pieni vahvistava apu ei ole koskaan pahitteeksi.

Erilaiset silkkiöljyt toimii aina. Ykköstuotteen Biosilkin lisäksi mun kaapista löytyy kevyempään lopputulokseen Schwarzkopf Bonacuren ruusuöljy silkki (kuvassa) ja paksumpaa Marula-öljyä. Tuotteet tuoksuu hyvälle, auttaa hiuksia vahvistumaan, silottaa takkuja ja antaa tarvittavaa suojaa hoitoaineiden lisäksi.  Käytettävyys on hiusten lisäksi myös päänahassa ja muualla iholla. 

Mun nimikko hajuvesi Laura Biagiotti on ollut mun suosikkina viimeiset 8 vuotta ja vihdoin sain uuden pullon itselleni! Mulla tulee niin ikävä Dubain matkaa, kun tätä tuoksuttelen.. <3


Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat