Uusia urheiluvaatteita

13:00


Nyt alkoi kyllästyttämään ihan totaalisesti se, että mulla on salilla edelleen käytössä samoja vaatteita, mitä esim. 3 vuotta sitten ole käyttänyt 20 kiloa isompana! Monet housut ja muut on lähtenyt toki kirppikselle tai uuteen kotiin, mutta mulla kun on aikamoinen kasa urheiluvaatteita niin jo oli aika jotain uudistaa. Nyt lähtikin moni muu sitten kirppiskasaan odottaan uutta kotia.

Ensimmäistä kertaa eksyin H&M:lle ja sieltä klikkasin kotiin kolmet housut: Perus mustat, caprit jalkapäivälle (että saan laittaa säärystimet niin, ettei housut purista jalkoja lyttyyn!) ja mustavalkoiset pitkät housut. Urheilutoppeja ei voi koskaan olla liikaa ja olen tykännyt tästä perus painijatopista. Turhan värikkäälle linjalle en lähtenyt ja uusi musta tekstipaita on ihanan löysä sellaisille "hyi ku oon niin ruma!" -päiville.

Tällä hetkellä mulla on se tilanne, että selkä jumittui viikonloppuna siskon muuton yhteydessä niin pahasti, etten voi edes yskiä ilman, että sattuu kipeään. Selkärangassa on selvästi lukko, joten kyllä taas harmittaa se, etten ole venytellyt tarpeeksi ahkerasti! Nyt paljon putkirullausta, venyttelyä ja turhan painavan nostelun välttelyä! Kehonhuolto on tärkeä osa kehittymistä ja hyvinvointia. Nyt tekosyyt pois ja uudet vaatteet käyttöön :)

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat