Korkataan loma nastoilla

18.12.15


Joulu ja LOMA! Huomenna käyn soittelemassa joulujuhlissa vähän kolkuttimia ja kulkusia, mutta aloitin tänään loman korkkaamalla työparin lahjan! Olen vain löhönnyt, kauhistellut tuota lumi/vesisadetta ikkunasta ja vain ollut paikallaan. 

Mitä sitten olen tehnyt viimeiset kaksi viikkoa? Töitä, töitä ja töitä? Eilinen päivä oli kyllä iin päälle piste, kun mun avaimet meni hukkaan. Alla pieni kooste mun snapchatin videosta ja tarinasta: Palovaroitin ja avaimet.. (Alussa 6sek kuva rappukäytävästä ennen löpötystä!)

Terve vaan ja anteeksi kiroilu!! Avaimet oli siis kyseisen paidan etutaskussa... Olen NIIIIIN ansainnut tämän tulevan loman ja en koske avaimiin tai palohälyttimiin ollenkaan!


Mutta mennään tämän päivän viralliseen aiheeseen.

Tämän kuvan ottamisesta tuntuu olevan ikuisuus. Juuri Rovaniemelle muutettuna, asunto tyhjänä, syksy 2012. Kuvan keskipisteenä ihana taulu, joka on tuosta hetkestä asti kulkenut mun mukana asunnosta asuntoon. Viime muutossa se sai harmillisesti ilkeitä kolhuja ja taulu on odottanut ehostusta varastossa. Muutaman kuukauden mietinnän jälkeen sain hienon idean taulua ajatellen ja viimein sain toteutettua vision käytännössä! Nyt naarmut ei kiinnitä niin paljoa huomiota, kun taulussa on muuta katseltavaa. Parasta tässä on se, että jokaisen matkan jälkeen sitä saa muuttaa ja kerätä lisää nastoja! :)


Tämä kartta on siitä mielenkiintoinen, että (luultavasti visuaalisuuden takia) siitä on jätetty maita pois. Kartasta puuttuu mun mielestä ihan oleelliset maat kuten Korea, Tanska ja Viro. Nastojen laittamiseen meni aikaa vaivaiset 5min ja lysti maksoi 2e. Vähän meni kirjoittaessa teksti vinoon, mutta olkoot, kun tykkään tuosta kuitenkin!

Yhdessä ollaan käyty kahdeksassa maassa, Riku taulusta poiketen neljässä maassa minua enemmän ja minä yksin Dubaissa. Vielä jonakin päivänä tuo taulu on kokonaan punainen ja viimeistään ensi kesänä sinne voisi tulla muutama pallero lisää :)

P.s: Ei se hienon kuvan ottaminen sujunut ihan suunnitelmien mukaan.. Tai sitten unohdin, että coca-cola saattaa vähän vaahdota.. :')

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK