Kymmenen kuvaa, osa 4/4

11.9.16

Edelliset osat: täällä 1/4 täällä, 2/4 täällä, 3/4 täällä


Kuva 31: kuva lempipaikastani
Kyllä tämä uusi koti on ehdottomasti mun lempi paikka. Täällä kotona sohva on rakas ja taidan siinä viettää niin paljon aikaa. Uusi, mukava ja näkee joka paikkaan hyvin. Kuten edellisessä kirjoituksessa jo kerroin, sieltä näkee myös revontulia!


Kuva 32: kuva jostain, johon uskoin lapsena
Mulla on ains ollut vilkas mielikuvitus. Pienenä ja vähän pidempään ajattelin, että ihmisen sielu siirtyy aina kuoltuaan uuteen ruumiiseen. Sillä sekunnilla kun minä oon syntynyt niin joku on kuollut. Siksi nähdään näkyjä, uskotaan kummituksiin yms.

Toinen on oikeastaan sellainen hauska juttu. Aikoinaan isomummoni hautajaisissa olin pieni tyttö ja kuuntelin papin puhetta. Pappi puhu siitä, että mummo on mennyt tähtenä taivaalle. Tässä vaiheessa olin lyönyt äitiä kyynärpäällä lujasti kylkeen ja kuiskannut "siinäs kuulit!" Ja jatkanut kuuntelua :'D Oli äidillä kuulemma pokka ollut tiukalla! Olen siis aina uskonut, että kuoleman jälkeen menee henki tähtenä taivaalle :)


Kuva 33: kuva jostain mieliruoastani
HERNEKEITTO JOULUKINKUSTA!! Nam! Sitä saa kerran vuodessa, kun en muuten jouluruuasta tykkää. Eipä mulla siitä kuvaa ole, taidan keretä syödä sen aina ennakkoon ;)

Kuva 34: kuva ensimmäisestä harrastuksestani
Mikäpä muukaan kuin ratsatsus. Olen harrastanut myös satubalettia, mutta se ura jäi lyhyeen ;)

Kuva 35: kuva bändistä jonka musiikkia kuuntelen nyt

Kuva 36: kuva jostain, mitä odotan paljon
Että saan kodin lähes valmiiksi ja huonekalut paikalleen. Enemmän kyllä odotan oman kodin ostamista, mutta se on vielä ajatuksen tasolla. Olen haaveillut pitkään kuvaseinästä, johon saan mielen mukaan vaihdella taulua, lähinnä suunnittelen tällä hetkellä siihen hääkuvia! 

Vielä edelleen odotellaan kuvaajalta lopullisia kuvia, muutamia lisäkuvia ja printtejä, jotka kuuluu meidän sopimukseen.

Kuva 37: kuva lempihiustyylistäni
Sivukalju, takakalju, kaikki kaljut.. Mulla on niin ikävä omaa rokki tukkaa! Tuo tyyli tällä pitkällä tukalla niin avot olis aika täydellinen! Vielä jonain päivänä kun oma tukka olisi todella pitkä, mutta raaskinko leikata, kun yli kaksi vuotta olen kasvattanut tätä nykyistä kaljua pois?

Kuva 38: kuva henkilöstä, jonka haluaisin tavata
Oulun ja muut kaverit, joita mulla on ikävä!

Kuva 39: kuva siitä mitä mieltä olen koulusta
Kouluttautuminen on hyvä asia.

Kuva 40: kuvat jotka tuo muistoja mieleeni
Oikeastaan kesällä 2015 musta tuntui, että olin elämäni kunnossa! No nyt +10kiloa isompana ei ole enää niin hehkeä olo, hormonitoiminta täysin sekaisin ja aineenvaihdunta nollassa. Onko mulla joku sairaus vai miksi olen joutunut tähän pisteeseen? Päivystyksessä 6h, tuhannen piikin ja lääkärin jälkeen todettiin, että oon täysin terve, mutta itse tiedän, ettei kaikki ole hyvin. Yksinkertaisin selitys taitaa olla itsensä laimin lyöminen ja liika stressaaminen. Olen edelleen vahvasti sitä mieltä, että jos et voi rakastaa muista, ellet rakasta ensin itseäsi. Nyt olen rakastanut vain muita, mutta unohtanut itseni ja joutunut ihan hukkaan.

Mua harmittaa, miksei nykyajan lääketiede ollenkaan ota kantaa hormonihäiriöihin tai aineenvaihdunnan toimintaan. Yritetään vain tyrkyttää lääkkeitä, koska nehän parantaa kaiken? Ei, sillä tuetaan lääketeollisuutta ja jätetään ihminen oman onnensa nojaan. Itse olen ennaltaehkäisevän toiminnan puolella, eli venyttely, liikunta ja hyvä ruoka vaikuttaa kaikkeen. Vaikka tiedän tämän, niin miksi olen ihan hukassa?

DÄM, miten saisin tuon hauiksen takaisin? Ja kuinka saada tuo motivaatio päästä tuohon kuntoon?!? Missä mun salimotivaatio on? Nykyisin pyörin siellä ihan hukassa miettien, miten laitteita käytetään ja mikä paino olisi sopiva. Äh, mulla on PALJON tehtävää, tällä hetkellä mielellisellä tasolla ja selvittää, mikä mun kehoa oikein vaivaa. Mutta pienen pieni palo on syttynyt, jos olen ennenkin päässyt kuntoon niin mikä mua estää nyt? Vain minä itse.

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK