Viiksekäs kuukausi!

15:18


Eriskummallista tuossa Lokakuussa oli se, että kirjoitin vain neljä tekstiä koko kuukauden aikana. WHAT? Nyt oikeastaan katsoin muita kuukausia niin tämähän oli jo paljon verrattuna koko vuoteen! Ajatelkaa, että vuonna 2011 olen kirjoittanut jopa 29 kirjoitusta kuukaudessa!  2010 mun keskimääräinen teksti kuukaudessa on ollut 13 per kuukausi, joten jo on tahti hidastunut vuosien aikana! Kyllä, bloggeriin on tullut kirjoiteltua toukokuusta 2009 ja sitä ennen livejournalissa muutama vuosi. Huhhu kait sitä on silloin alussa tullut istuttua niin paljon koneella kirjoittaen, ettei konetta halua enää edes aukaista.. Ok, laskut oli pakko maksaa, mutta muuten olen visusti pysynyt koneelta pois.

Mitä sitten olen tehnyt? Sairastellut maailman pahimman flunssan ja jälkitaudin, eli poskiontelotulehduksen! Yleensä kipeänä sitä oikein antaa itselleen luvan olla koneella, mutta mulla on mennyt kolmisen viikkoa nenää pyyhkiessä ja pääkivusta kärsiessä!


En osaa edes kuvailla, kuinka paljon olen makoillut. Lääkärissä kävin tuossa viime viikon perjantaina ihan viimeisillä toivon rippeillä, koska mun omat konstit taudin suhteen alkoi loppua. On nenäkannua, inkiväärishotit, kuumat juotavat, höyryhengitykset.. Mutta poskionteloihin saakka se ehti nousta ja nyt olen kohta viikon antibiotit syöny. Nyt kolmen viikon sairastelun jälkeen alan olemaan sen verran elävien kirjoissa, että uskallan Danan kanssa ehkä lähteä loppuviikosta kokeilemaan pidempää lenkkiä ja lääkekuurin loputtua ryntään kyllä ekana salille! En ole pitkään aikaan ollut näin jumissa, ihan uskomattoman voimakas tauti!

Ihan toki 24/7 en ole halunnut vain makoilla vaan olen viettänyt aikaa isosiskon eli Oulun ex-kämppiksen kanssa, joka myös päätti muuttaa tänne pohjoisen kaupunkiin! Nyt Danalla on yksi hoitopaikka enemmän ja voi tuo koira on kyllä ollut niin kiva piristäjä tähän muuten niin tylsään arkeen! Sillä on alkamassa juoksut ja raasu on niin hellyyden kipeä.


Viime viikolla juhlittiin myös pienimuotoisesti meidän vuosipäivää. Sain yhdeksän isoa ruusua, yhden jokaiselle vuodelle. Edelleen tuntuu ihan hassulta, että ensi vuonna ollaan seurusteltu 10 vuotta! Toivottavasti päästään juhlimaan sitä ulkomaille häämatkan merkeissä. Ja otsikko viittaa siihen, että tämä on se kuukausi, kun miehet taas kasvattelee viiksiä.. Kuten Riku myös..

Arjen piristäjä on myös uusi koiravauva ihan naapurissa, sanokaa hei Aulikselle!

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat