Maa on niin kaunis

02:26


Voihan joulukuu, mulla on joulun fiilikset ihan hukassa. En ole sen koommin joulusta välittänyt sen jälkeen, kun viime jouluna en ollut kotona. Koko vuoden olen vähän kapinoinut joulua vastaan ja ajatellut sen olevan ihan tyhmää aikaa ja ihan turhaa juhlia koko juttua jne.. Mutta nyt pikkuhiljaa olen alkanut tulla uusiin aatoksiin. Haluan alkaa viettämään joulua uusilla perinteillä oman perheen kanssa, johon kuuluu tällä hetkellä vain minä, Dana ja Riku. Eli mehän voidaan tehdä tulevaisuudessa ihan mitä vain yhdessä!

Sen toteuttaminen tosin alkaa vasta myöhemmin, mutta tänä jouluna saan olla sekä anoppilassa että koti-kotona syömässä hyvin ja toivottavasti myös rentoutumassa hyvässä seurassa.

Mutta voihan äksidentti mun tukan kanssa ja tämä sattui juuri hautajaisten edellisenä päivänä. Hups. (oman ruskehtavan pohjan seassa harmaata, sinistä ja vihreää..) Mie aloin kutsumaan tätä sekasortoa uuden aluksi. Ensivuodelle mulla alkaa suunnitelmat selvenemään ja jotain ihan uutta saadaan hiusten lisäksi myös kehiin! Mutta sitä ennen haluan toivottaa jokaiselle lämmintä ja rakkauden täyteistä joulua <3


"Sisimmässään jokainen on tuuli, henkäys.
Avaa kämmenesi tuuleen, hyväile tuulta aamunkoitosta uniesi läpi.
Jos joku kysyy: miksi olet olemassa, tässä, vastaa tuuli, henkäys ja kädet.
Tuulen jokainen jättää jälkeensä, henkäyksen ja joskus illan viiletessä 
se osuu joihinkin käsiin."

Tommy Tabermann

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat