Voiko naisella olla liikaa punaa?

12:00


Muutama vuosi sitten ostin muutaman huulipunan vain siksi koska muillakin oli. En koskaan laittanut huuliin mitään, koska en jaksanut korjailla huulimeikkiä päivän aikana. Ja jos laitoin joskus jotain niin unohdin korjailut ihan täysin. 

Espanjan jälkeen ostin muutaman huulipunan, joiden käytössä olen petrannut ja olen huomannut huulipunissa ja kiiloissa olevan hirmuisesti eroa. En yhtään ihmettele, etten ole osannut käyttää markettien huulipunia, koska en ole tiennyt paremmasta. Vuoden aikana olen kokeillut lähes päivittäin edes jotain huulipunaa ja pikaisesti laskettuna omistan 30 huulipunaa, 3 huulikiiltoa, 16 huultenrajauskynää, 2 pohjustus voidetta ja 3 huulirasvaa. Tuosta voi siis päätellä, että olen rakastunut!

Ihan kalliimpiin eli MAC tai Kylie en ole edes halunnut vilkaista, koska olisin sen jälkeen vararikossa. Huulipunien sävyjä on ihan valtavasti ja vaikka ne kuinka näyttäisi samalta pullosta niin jokainen näyttää ihan eriltä huulissa. Mulle pysyvyys on kaiken A ja O, joten matta huulipunat on mulle se kaikista paras vaihtoehto.

Viime aikoina huulipunia kokeillessa parempien pohjustuksien kanssa olen myös huomannut laadullisesti eroja punien välillä, joten kyllä suosikiksi nousee ehdottomasti NYXin Lingerien punat. Sen huomaa jo suosiossa, kun ne meinaa olla aina sokokselta loppu kun niitä menee ihastelemaan. Mulla saattoi lähteä tuossa syksyllä vähän mopo käsistä, kun huomasin hyllyjen juuri täyttyneen ja nappasin mukaan viisi sävyä. Ja jokaista kahdeksaa sävyä olen käyttänyt! Jouluna ostin myös 02, mutta en ole sitä vielä kokeillut :)


01 Honeymoon: Harmahtavan ruskea sävy.
03 Lace Detail: Vaalea, vähän jopa liian vaalea mulle yksinään käytettäväksi!
04 Ruffle Trim: Punainen, juuri sopivan sävyinen!
05 Beauty Mark: Tumman ruskea, jossa ripaus punaisuutta
06 Push Up: Vaalea sävy, joka sopii hillittyyn meikkiin.
08 Bedtime Flirt: Myös ihanan punainen, mutta paljon arkisempi!
09 Corset: Kylmän vaalea, muttei kuitenkaan liian vaalea huulille.
12 Exotic: <3 Rakkaus, punainen punainen ja punainen, JUST täydellinen <3

Mun TOP 3 on punaisen sävyiset Ruffle Trim, Bedtime Flirt ja Exotic. 


Eniten kummastusta herättää tuo NaturCaren lip colour vihreä ja musta huulipuna: Niille ei voi edes sävyä sanoa, koska väri muuttuu ihon pH:n, lämpötilan ja kosteuden mukaan. Näissä on myös suojakerroin 2! Vihreä on violetinpunaiseen vivahtava ja musta on tumman lilaan vivahtava (eli vahva pinkki ja tumma pinkki!) ja samaisella sarjalla on vielä kolme muuta väriä.

Kokeilin käteen kylmänä päivänä enkä saanut sävyä ollenkaan, mutta saunan jälkeen viivat hohti ihan kirkkaan pinkkinä. Mulla on joskus nuoruudessa ollut tuollainen vihreä ja käytin sitä paljon. Mulle se oli sopivaa, mutta siskolla taas aivan barbi pinkki, joten koskaan ei voi sävyä arvata etukäteen.

Kädessä alla myös TOP 5 suosikkia: H&M:n punainen rajauskynä (oon ihan ymmälläni siitä, että nuo pysyy kuin synti!) / Essensen mattahuulipuna, joka on todella sopiva arkeen ja oli mulla jopa häämeikissä. /NYX lingerien 12 Exotic, niin ihana tumman punainen sävy! Näkyy alla kuvassa! / Revolution Londonin punainen huulipuna, jonka sävy on niin punainen kuin puna voi olla! / Ja tietty tää vihreä, joka on mulle juuri oikean sävyinen pinkki. Pysyy hyvin ja sävyn vahvuutta voi muutella huultenrajauskynän avulla :)


Mun kulmakarvat on myös kokeneet maailman mullistuksen tällä Anastasian pomadella sävyssä Taupe. Tarviiko mun edes kehua tätä tuotetta tämän enempää?

Mun kulmakarvat ovat kokeneet pelastuksen entiseen nähden ja oon täysin tyytyväinen tähän tuotteeseen! Vielä kun oppisin häivyttämään sen kauniisti ja ns. "instakulmien" tyylin, mutta pikkuhiljaa...

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat